שלמה מן | יום ה' תשרי ה׳תשפ״א 23.09.2020

רבני חב"ד מבקשים: יש להיוועץ ברופא האישי לפני ששואלים

במוקד הלכה שע"י בית דין רבני חב"ד, המקיים מחר - בשיתוף פעולה עם 'מכבי שירותי בריאות' - מוקד שאלות ייעודי לקראת יום הכיפורים, מבקשים מקהל אנ"ש להיוועץ ברופא האישי קודם הצגת השאלה. "כשיודעים חוות דעת אינדבדואלית, זה ממקד את התשובה באופן מותאם לשואל. יש הרבה שאלות שנדרשת באם חוות דעת מרופא שמכיר את מצב השואל"
רבני חב
הרבנים במוקד, אשתקד. צילום: ארכיון COL

כפי שדווח ב-COL, מחר יום חמישי ו' תשרי יקיימו רבני חב"ד במסגרת 'מוקד הלכה' של בית דין רבני חב"ד מוקד ייעודי לשאלות הנוגעות לצום יום הכיפורים, בשיתוף עם קופץ החולים 'מכבי'.

במוקד - שיתקיים בין השעות 17:00 - 19:00 - שיבו רבני חב"ד לשאלות הציבור יחד עם רופאים בכירים בתחומי הבריאות השונים: רפואה כללית, רפואת נשים, גריאטריה, קרדיולוגיה, ניורולוגיה ועוד, ויושם דגש על המצב השנה בתקופת הקורונה.

המונים מאנ"ש כבר משגרים את שאלותיהם למייל של מוקד הלכה בצירוף מספר טלפון לתשובה (שאלות עדיין ניתן להעביר למייל של מוקד הלכה - [email protected]).

רגע לפני המוקד פונים רבני חב"ד ומבקשים מהציבור להיוועץ ברופא האישי קודם השאלה. הרבנים מסבירים: "על הרופא לתת חוות דעת רפואית ספציפית באשר לפונה, כך פסק הרבנים יכול להיות מותאם ומדויק. יש הרבה שאלות שנדרשת באם חוות דעת מרופא שמכיר את מצב השואל. נא לפנות לרופא האישי לפני ששואלים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.