צבי סופר | יום ה' תשרי ה׳תשפ״א 23.09.2020

כינוס השלוחים לא כמו שהכרתם: כל האופציות על השולחן

ועד הכינוס שע"י המרכז לעניני חינוך, העמל בימים אלו על הפקת כינוס השלוחים העולמי, מעדכן את ציבור השלוחים בעולם כי "כינוס השלוחים העולמי ה'תשפ"א יתקיים גם השנה, במתכונת שונה ומיוחדת בעקבות המצב העולמי" • האופציות שנבחנות: כינוס רק במתכונת וירטואלית, כינוס שיתקיים חלקו במתכונת מקומית וחלקו במתכונת בינלאומית, או אפשרות של כינוס בהשתתפות שלוחים בחצרות קדשנו
כינוס השלוחים לא כמו שהכרתם: כל האופציות על השולחן
מתכונת שונה בתשפ"א: התמונה הקבוצתית בכינוס השלוחים תש"פ (צילום: שניאור שיף, COL)

ועד הכינוס שע"י המרכז לעניני חינוך, מעדכן את ציבור השלוחים בעולם כי "כינוס השלוחים העולמי ה'תשפ"א" שיתקיים גם השנה, במתכונת שונה ומיוחדת בעקבות המצב העולמי".

כך פונים בועד לשלוחים בעולם:

"בעוד שכאו"א בוודאי עסוק בפעולות ובמבצעים של חודש החגים השבע והמושבע, העיניים נשואות לקראת "כינוס השלוחים העולמי ה'תשפ"א" שיתקיים גם השנה, במתכונת שונה ומיוחדת בעקבות המצב העולמי.

תאריך הכינוס: מיום רביעי כ"ד מרחשוון עד יום שני כ"ט מרחשוון ה'תשפ"א, 11 – 16 בנובמבר, 2020.

ל-COL נודע כי כל האופציות מונחות על השולחן: כינוס שכולו יתקיים רק בצורה וירטואלית, כינוס שיתקיים חלקו במתכונת מקומית וחלקו במתכונת בינלאומית, או אפשרות של כינוס בהשתתפות שלוחים בחצרות קדשנו. החלטה תתקבל קרוב יותר למועד הכינוס, וזאת לאחר התייעצות עם רבנים מורי הוראה ורופאים ידידים, בעלי מקצוע בתחום והרשויות העירוניות והמדינתיות הרלוונטיות.

ועד הכינוס, ממליץ לשלוחים שלא להכין תוכנית של נסיעה (רכישת כרטיסי טיסה וכיו"ב) לחצרות קדשנו. לאחר חודש החגים, יישלח עדכון מחדש.

ועד הכינוס מוסיף: "אנו עושים כל מאמץ להבטיח ימים מרוממים ומרגשים, שיעניקו תנופה מחודשת לכאו"א לעסוק במילוי השליחות הק' המוטלת עלינו, בה אין ולא היה שינוי כהוא זה.

ה'ועד' חותם בפניה לשלוחים: "אם יש לך רעיונות להפקת התוכן של הכינוס, בתקופה מיוחדת זו, נשמח לשמוע הצעות ורעיונות. כמו כן, באם יש לך המלצה מיוחדת על אישים שמתאימים לנאום או להתוועד במהלך הכינוס, ובמיוחד לאור מה שהתרחש בשנה האחרונה, נא לשלוח בהקדם האפשרי לכתובת - [email protected]

בברכה לגמר חתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה בגשמיות וברוחניות,

ועד הכינוס שע"י המרכז לעניני חינוך".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.