| יום כ"ט אלול ה׳תש״פ 18.09.2020

הצטרפו לרבים שהעבירו שמות לתפילות בעמוקה ובברדיטשוב

אחרי שנה מטלטלת ובלתי צפויה ורגע לפני פרוס השנה החדשה כולנו זקוקים לתפילות מיוחדות * למרות מגבלות הקורונה יערכו שלוחי יד לאחים תפילות בעמוקה ובברדיטשוב על כל השותפים למצוות פדיון שבויים * 
הצטרפו לרבים שהעבירו שמות לתפילות בעמוקה ובברדיטשוב

עם הפרסום על מעמדי התפילה הצפויים, הוצף מוקד העברת השמות בפניות מכל רחבי העולם היהודי. רבים סיפרו בהתרגשות על ישועות שראו לאחר התפילות בשנה שעברה * העבירו עכשיו את שמותיכם ותזכו לסנגורים הטובים ביותר ליום הדין

כולנו רוצים להתברך בשנה טובה, והפעם, מול הסערה והטלטלה שהביאה עמה מגיפת הקורונה אנו זקוקים לברכה מיוחדת: לשמירה מהמגפה, לפרנסה מול הטלטלות שמתלווים אליה, לנחת מהילדים בתקופה החינוכית הסבוכה הזו, למנוחת הגוף והנפש, לשלום בית ולזיווגים הגונים.

כמידי שנה ולמרות מגבלות הקורונה, יערוך יד לאחים תפילות מיוחדות על השותפים לפעילות הקודש לפדיון שבויים, בערב ראש השנה בעמוקה ובברדיטשוב.

"בימים טרופים כאלו כאשר כל אחד צריך לרכוש לעצמו סניגור ליום הדין, אין טוב לנו מאשר רבי לוי יצחק מברדיטשוב – 'סניגורן של ישראל'!" אומרים בארגון ומציינים כי את התפילה שתערך מחר ערב ראש השנה  יערוך רבה של ברדיטשוב, הרב משה טאלער שליט"א.

בתפילה זו יוזכרו שמותיכם ושמות יקיריכם לגמר חתימה טובה ולשנה טובה ומתוקה בכל – בריאות, נחת, פרנסה, שלום בית וכל המצטרך.

במקביל, בה בשעה יערכו שלוחי יד לאחים תפילה מיוחדת על ציונו של התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה עבור מעוכבי השידוך, שלוחי יד לאחים יעתירו בתפילה בערב ר"ה גם במערת המכפלה ובכותל המערבי על כל השותפים למצוות פדיון שבויים.

יצוין, כי מיד עם הפרסום הראשוני על מעמדי התפילה הצפויים, הוצף המוקד המיוחד שנפתח ביד לאחים, בפניות רבות מכל רחבי העולם היהודי. רבים מהפונים סיפרו בהתרגשות על ישועות שראו לאחר מעמדי התפילות של יד לאחים בשנה שעברה, שנערכו עבור חתימה טובה, פרנסה, רפואה וזיווגים.

במוקד ההרשמה לתפילות מבקשים להדגיש: ״השילוב הנדיר של מצוות פדיון שבויים, שלדברי הרמב"ם אין מצווה גדולה ממנה, יחד עם מעמדי התפילות באותם מקומות קדושים ומיוחדים, יש בכוחם לבקוע רקיעים ולהביא ישועות בשנה החדשה.

התפילה של השלוחים שלנו עבורכם תהיה מיוחדת במינה, היא תבקע רקיעים, היא תעלה לפני כיסא הכבוד עם הזכויות הרבות העולות מקולות התורה והתפילה ומקיום המצוות של אותם ילדים קטנים שבשנה שעברה גדלו כמוסלמים בכפרים ערביים,  ושל אותם יהודים שניצלו מציפורני הנצרות. הקולות הללו יהיו הסנגורים הטובים ביותר שניתן לקנות ליום הדין!". שמות לתפילה ניתן למסור עד מחר ערב ר"ה, בשעה 12 בצהריים באתר המאובטח של יד לאחים  ובמוקד יד לאחים 9234*

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.