מנדי ברגר | יום כ"ח אלול ה׳תש״פ 17.09.2020

אוהלים, גנים ושטיחונים: כפר חב"ד מוכן לתפילות החגים

ועד כפר חב"ד סיים היום לפרוס 50 מתקני גזיבו בכל רחבי כפר חב"ד לטובת נשים וילדים שירצו להצטרף למנייני החצרות ולשמוע תקיעת שופר ואת תפילות הימים הנוראים בעמדות מוצלות
אוהלים, גנים ושטיחונים: כפר חב

ועד כפר חב"ד סיים היום לפרוס 50 מתקני גזיבו בכל רחבי כפר חב"ד לטובת נשים וילדים שירצו להצטרף למנייני החצרות ולשמוע תקיעת שופר ואת תפילות הימים הנוראים בעמדות מוצלות.

במקביל לכך, כפי שפורסם בימים האחרונים, פתח ועד כפר חב"ד בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית שדות דן את כל גני הילדים בכפר, על מנת לקיים בהם מניינים מצומצמים לתפילות ראש השנה ויום כיפור.

למעלה מ20 מניינים קטנים שחתמו על אחריות והפקידו ערבון במטרה לשמור על הגנים, קיבלו לידיהם את מפתחות המבנים שישמשו אותם לתפילות בטוחות תוך שמירה על כל כללי הבריאות והריחוק החברתי. בנוסף מחלק הועד מאות שטיחונים לטובת המתפללים שיכרעו בתפילות ראש השנה ויום כיפור במנייני החצרות והגנים.

הרב שמעון רבינוביץ' יו"ר ועד כפר חב"ד: "מידי שנה אנחנו זוכים להתפלל במניינים גדולים וברוב עם, השנה לאור המצב אנו נאלצים להימנע מהתקהלויות חברתיות גדולות ולכן ועד הכפר בשיתוף המועצה האזורית מאפשרים לציבור הרחב להשתתף במניינים מתוך הנוחות המקסימלית המתאפשרת לאור המצב. אנו בטוחים כי בעז"ה כבר בתחילת השנה הקרובה נוכל לחזור להוביל גם בבריאות ובשמירה על שלום תושבי הכפר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.