צבי סופר | יום כ"ח אלול ה׳תש״פ 17.09.2020

כשר' מיכאל וייגל נוסע בלילה לבשר לזוכה המאושר על הזכייה המשפחתית

5 משפחות מתחילות שנה טובה ומתוקה: מכון 'אור החסידות' קיים בשבוע החולף קמפיין מיוחד להפצת המעיינות, כשתוך כדי עלו בגורל משפחות התורמים שזכו בדולרים של הרבי לכל המשפחה • רוצים לדעת מי הזוכים? והאם עוד ניתן להצטרף? כל הפרטים בפנים • צפו: ר' מיכאל וייגל נוסע בלילה לחולון, כדי לפגוש את הזוכה מס' 4 ר' אלי ממן, ולבשר לו על הזכיה המיוחדת
כשר' מיכאל וייגל נוסע בלילה לבשר לזוכה המאושר על הזכייה המשפחתית

5 משפחות מתחילות שנה טובה ומתוקה: מכון 'אור החסידות' קיים בשבוע החולף קמפיין מיוחד להפצת המעיינות, כשתוך כדי עלו בגורל משפחות התורמים שזכו בדולרים של הרבי לכל המשפחה.

מזל טוב ל:

משפחת קפלון - אילת

משפחת כהן - ביתר עילית

משפחת הלפרין - ירושלים

משפחת ממן - חולון

משפחת שור - ירושלים-לונדון

מנהל מכון 'אור החסידות' הרב אברהם מן:

"נכרת באנ"ש התעוררות גדולה, מדובר פה על סך דולרים שלא זוכים כל יום לראות בקמפיין אחד. והכל בזכות יהודים טובים מאנ"ש ק. הייטס שנתרמו ותרמו דולרים שקיבלו מידו הק' של הרבי לטובת הפצת המעיינות ותורת רבינו".

"מעגל התורמים הקיף אברכים צעירים מאנ"ש שלא זכו לקבל דולר מהרבי, וגם מעגל רחב של מקורבים וקוראי התכנים שאנו שולחים מהרבי דרך ה'מכתב היומי', ועוד ועוד".

"אני בטוח, שבמהלך השבוע האחרון אנ"ש נחשפו להיקף הפעילות בכמות ובאיכות של מכון 'אור החסידות', והאמת שזו רק טעימה בלבד".

ההגרלה הראשונה התקיימה ביום חמישי שעבר, ועלתה בגורל משפחת קפלון מאילת. הם זכו ב12 דולרים מהרבי לכל אחד מבני המשפחה. ההתרגשות היתה בשיאה.

ר' מיכאל וייגל, שניהל את ההגרלות ואת קטעי הוידאו הייחודיים ביד רמה, נסע אתמול בלילה לחולון, כדי לפגוש את הזוכה מס' 4 ר' אלי ממן, ולבשר לו על הזכיה המיוחדת.

לצפיה בוידאו:

 

כשלמעשה מתברר שהזוכה בבידוד בביתו, והבשורה גרמה לו להתרגשות גדולה ופרץ גדול של שמחה.

משפחת כהן מביתר עילית שזכתה בהגרלה מס' 2, סיפקה אנקדוטה של השגחה פרטית, כאשר א' מבני המשפחה, השליח הרב שניאור כהן מראש העין, מספר על התוועדות יום הולדת שלושים שקיימו בני קהילתו בהפתעה עבורו. כשלפתע התבשר על הזכיה המיוחדת בדולר של הרבי, יחד עם אחיו, מהצפון והדרום, הפרושים על פני כל הארץ.

עובדה מעניינת היא שחלק מהזוכים הם למעשה אברכים, ובעלי משפחה, שכבחורים היו חלק ממכון 'אור החסידות', להפיץ את החוברות 'לקראת שבת'. וכאן למעשה המעגל נסגר. כך גם אצל משפחת ר' דב הלפרין מירושלים שבבחרותו היה חלק אינטגרלי מצוות מכון 'אור החסידות'.

דבר מעניין מתברר, שהן משפחת קפלון והן משפחת שור, קיבלו את הבשורה בשמחה גדולה במיוחד, מסיבה לא פשוטה. היו להם דולרים מהרבי, הם זכו לקבל מידו הקדושה של הרבי. אך לגודל הצער הדולרים נגנבו במהלך השנים. והנה באה הבשורה המיוחדת על הזכיה בדולרים של הרבי לכל המשפחה.

לאחר ש5 משפחות עלו בגורל, ולאור הביקוש וההיענות של אנ"ש, מרחיב מכון 'אור החסידות' את הקמפיין גם לתושבי חו"ל, המעוניינים להיות שותפים בפעילות ולזכות בדולרים של הרבי לכל המשפחה.

אי לכך, הקמפיין ממשיך הלאה, וביום ט"ו חשון יוגרלו 5 משפחות נוספות.

"כך תינתן הזדמנות למשפחות רבות המעוניינות לזכות בזכות הגדולה של דולרים של הרבי לכל המשפחה".

גם אתם יכולים להצטרף באתר הקמפיין: לחצו כאן>>>

מוקד הטלפוני: 03-3745979

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.