| יום כ"ו אלול ה׳תש״פ 15.09.2020

'ארגון כולל תורה' העולמי ביום השותפות השנתי

בשעות אלו מתקיים יום השותפות השנתי של ארגון 'כולל תורה' הפועל במדינות חבר העמים ואירופה, בכ - 25 מדינות ב - 104 ערים, בתוכניותיו המיוחדות משתתפים  5000 תלמידים ותלמידות. 
'ארגון כולל תורה' העולמי ביום השותפות השנתי
צפו בוידאו:


הארגון שנוסד לפני שש שנים עם עשר ערים התרחב ללא הכר בשנים האחרונות והיום הוא מהווה את ליבת החיים היהודים בקהילות. אין כמעט עיר במדינות חבר העמים שלא פועל שם 'כולל תורה' - אומר יו"ר הארגון הרב בנצי ליפסקר מפטרבורג. המטרה שלנו היא להנגיש את התורה והחסד לכל דורש. 
 
רק בשנה האחרונה העניק הארגון 62000 מלגות לתלמידים, וישנם מדינות שהמלגה עולה אפילו על השכר החודשי. אין דבר יותר מושלם לסייע לאדם בגשמיות עם רווח רוחני ענק שמשפיע לדורי דורות. 
 
ההספקים של השנה האחרונה פשוט בלתי נתפסים - אומר מנכ"ל הארגון השליח הרב משה וובר מדנייפר, התחלנו את השנה בזכות הקמפיין המוצלח בו תרמו קרוב ל12 אלף תורמים שהיה בחודש סיון בשנה שעברה. הודות לתרומות הצלחנו להקים: עוד 6 כוללים חדשים לגברים 9 כוללים חדשים לנשים, הצטרפו עוד 112 תלמידים חדשים לספסלי בית המדרש, ובעיקר, הספקנו לערוך סמינר ענק ל - 300 משתתפים בפטרבורג לגברים ערב י' שבט לקראת שנת השבעים, ועוד סמינר ענק ל280 משתתפות עבור נשים בדנייפר. 
בסמינרים שהתקיימו, שפשפו המארגנים את עיניהם בתימהון על השינוי האדיר שהתלמידים חוללו בחייהם, מאז תחילת הפעילות בשנת תשע"ה, הפנים השתנו ללא הכר - חתימת זקן התווספה להרבה מן התלמידים, הם כבר לא 'מתחילים' רובם משמשים כשלוחים בעיר מגורם לצד פעילות הרב, ועזרה בכל המצטרך. כולל תורה זה יהדות, מסורת וקהילה, משפחה שרק מתרחבת ומתעצמת. 
 
את השנה האחרונה כולם יזכרו שנים רבות. אבל אנחנו נזכור אותה לא רק בגלל הקורונה, אלא דווקא בגלל הפריצה המדהימה שלנו - אומרים לנו הרב ליפסקר והרב וובר. 
 
הקורונה שיבשה לכולם את החיים והתוכניות. אבל אנחנו לא ויתרנו, ודווקא בתקופה הקשה הזאת, מצאנו דרכים חדשות ומקוריות כדי להרחיב את פעילות 'כולל תורה' והקהילה.
במקום שאתם תגיעו אלינו, הגענו אליכם לבית ולסלון שלכם. והפכנו יחד את הבית של כל אחד, למרכז קהילתי יהודי. לכולל תורה שלנו.
כך למרות הקורונה, בזכות פעילות הכולל קיימנו שיעורים יומיים קבועים, תפילות וירטואליות עם כל הקהילה, התוועדויות ותוכניות מיוחדות עם כל בני המשפחה, חבילות מזון לקראת שבת. ממש חגיגה שלימה של יהדות בתוך הסלון.
במקום להצטמצם ולהקטין פעילות, רק התרחבנו וגדלנו השנה.
 
הצוות הטכני המפעיל את ערוץ היוטיוב של כולל תורה - נדהם ממספר הצפיות שהיו ב - 20 השידורים הענקיים שערכנו במהלך השנה לא פחות מארבע מיליון צפיות בתוך חצי שנה!! מספרים שמדברים בעד עצמם. 
 
בהכוונת השלוחים הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר, והרב שמואל קמינצקי רבה הראשי של דנייפר - קבלנו עידוד רב להמשיך בפעילות שתפסה תאוצה במימדים שלא הכרנו. 
 
היום בערב בשעה 19:00 יתקיים משדר מרכזי המסכם את פעילות השנה בראשות הרב לאזאר והרב קמינצקי, הצופים הרבים יוכלו להנות מאיכות שידור גבוהה, תפילה באוהל הקדוש ובשריד בית מקדשנו, ואף יערך הגרלה בין כל התורמים עד עתה לקמפיין. 
 
ועכשיו, עם סיכומה של שנה מטלטלת, אנחנו מבקשים מכם להחזיר לנו אהבה. עזרו ותרמו לנו, בעיקר כדי שנוכל להמשיך להתרחב, לגדול ולתמוך בכל אחד ואחת מכם בכל רגע. בכל מצב.
תוכלו לתרום בלינק המצ"ב >>לחץ כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.