מנדי ברגר | יום כ"ה אלול ה׳תש״פ 14.09.2020

זוכרים את המחנך האהוב: קליפ מרהיב על 12 הפסוקים • צפו

לרגל יום היארצייט הראשון של המחנך הרב שמריה קאצין ע"ה, שהיה ידוע בחינוך דורות של ילדים במשך למעלה מ -4 עשורים, הופק סרטון חדש ובו קליפ מרהיב על 12 הפסוקים בביצוע מקהלת 'ליובאוויטשער-ישיבה' בקראן הייטס 
זוכרים את המחנך האהוב: קליפ מרהיב על 12 הפסוקים • צפו
מתוך הקליפ

לרגל יום היארצייט הראשון של המחנך הרב שמריה קאצין ע"ה, שהיה ידוע בחינוך דורות של ילדים במשך למעלה מ -4 עשורים, הופק סרטון חדש ובו קליפ מרהיב על 12 הפסוקים בביצוע מקהלת 'ליובאוויטשער-ישיבה' בקראן הייטס. 

במשך שנים רבות הוא השפיע על אלפי ילדים כמארגן את מסיבות שבת השבועי ב-770. 

"12 הפסוקים היה משהו שהוא באמת חי איתו", אומרת אשתו, גברת רבקה קאצין. "זה היה דבר שהוא הקדיש לו את חייו, מהרגע שהרבי הציג את 12 הפסוקים וביקש שילמדו את הילדים, זה הפך למשימה שלו ללמד אותם."

הרב קאצין הקדיש זמן רב ומאמץ במהלך חייו למען הפרויקט הזה, והוסיף למילים ניגונים משלו, ולימד אותם לכל הילדים שלימד ובכל אירוע שהוביל. מאוחר יותר הוא הקליט מספר משיריו על קלטות לילדים, והוציא תחילה את "Chinuch Through Song", ומאוחר יותר את "We Love Hashem", והפכו שניהם לקלאסיקות אהובות על בני הדור ההוא.

כעת, לכבוד יארצייט הראשון שלו ב- כ"ב אלול, משפחתו הוציאה קליפ חדש של 12 הפסוקים. בסרטון מופיעים תלמידיו לשעבר של הרב קאצין ונכדיו. קליפ זה הינו הראשון בסדרה משיריו של הרב קאצין שיוקלטו בעז"ה במהלך החודשים הקרובים.

"השירים שאבינו כתב ושר לנו כילדים מייצגים באמת את מי שהוא היה עבור כל כך הרבה", אומרת בתו, חני לאופר. "התקווה שלנו בהפקת השירים האלה, והסרטון הנלווה, היא להציג את הניגונים עם דור חדש לגמרי של ילדים, שמגשים את חלומו של הרב קאצין ללמד תורה ויראת שמיים ולהשאיר את זכרו בחיים."

צפו בווידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.