צבי סופר | יום כ"א אלול ה׳תש״פ 10.09.2020

התחזה לפקח ומנע מחרדים לעלות לרכבת • תיעוד מזעזע

סרטון מזעזע את הרשת: אדם במדי פקח של רכבת ישראל מונע מחרדים לעלות לרכבת, ומכריז: "חרדים לא עולים לרכבת" • שרת התחבורה מירי רגב: "הזדעזעתי לראות את הסרטון המזעזע והקשה. יבוצע תחקיר מיידי" • 'רכבת ישראל' מתנערת: "מדובר במתחזה. נשקול צעדים משפטיים נגדו"
התחזה לפקח ומנע מחרדים לעלות לרכבת • תיעוד מזעזע

סרטון מזעזע את הרשת: אדם במדי פקח של רכבת ישראל מונע מחרדים לעלות לרכבת, ואף מכריז: "חרדים לא עולים לרכבת".

לאחר תגובות נזעמות ברשתות החברתיות ושל חברי הכנסת החרדים, הבהירה רכבת ישראל כי האיש לא מועסק על ידי רכבת ישראל או חברות אחרות מטעמה.

שרת התחבורה מירי רגב, הגיבה זמן קצר לאחר פרסום הסרטון: "הזדעזעתי לראות את הסרטון המזעזע והקשה מרכבת ישראל. הנחיתי לבצע תחקיר מיידי של הנושא. אמירות כאלו והתנהלות כזו לא יהיו בבית ספרי."

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן שוחח עם שרת התחבורה מירי רגב, אודות התיעוד המזעזע בו נראה פקח רכבת ישראל, מתעלל בנוסעים חרדיים ומונע מהם כניסה לרכבת תוך קריאה “חרדים לא עולים כאן”.

שרת התחבורה הודיעה לשר ליצמן כי "המקרה הקשה ייבדק באופן מיידי ובצורה הדחופה ביותר, במטרה להביא למיצוי הדין עם הפקח לאור התנהגותו זו שאינה הולמת."

סגן השר מאיר פרוש מגיב ומגנה את האירוע: "מזעזע לראות עד היכן מדיניות ההסתה נגד החרדים מחלחלת, מדאיגה העובדה שפקח ברכבת ישראל מרשה לעצמו לעשות סלקציה ומונע מחרדים את עלייתם לרכבת. אני דורש משרת התחבורה שתקרא לסדר את מנכ"ל רכבת ישראל על התנהגות עובדיו. בושה!"

ב'רכבת ישראל' מתנערים מהאיש, וטוענים כי הוא כלל לא מועסק אצלם: "בדקות האחרונות הופץ סרטון בו נראה אדם עם אפוד צהוב עומד על רציף תחנת רכבת ומנהל דין ודברים עם נוסעים. יובהר כי האדם אינו מועסק על ידי רכבת ישראל או חברות הנותנות לה שירותים כלשהם. האדם הורחק מהתחנה על ידי צוותי הרכבת באופן מיידי. הרכבת תשקול צעדים משפטיים כנגדו".

צפו:

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.