צבי סופר | יום כ"א אלול ה׳תש״פ 10.09.2020

מנהל ה'קבוצה': "הבחורים לא נכנסו לבידוד מלא לפני שהגיעו"

בעקבות המצאות חולה מאומת בקרב בחורי הקבוצה מארץ הקודש ששהו בבידוד בקונטיקט, הרב משה מאיר גלוכובסקי, מנהל ה'קבוצה' טוען כי הקבוצה שהגיעה מקונטיקט היתה אמורה להשאר בבידוד שבועיים לאחר הגעתה, בטרם כניסתה לשכונת קראון הייטס • הורי הבחורים דוחים את הטענות: "הכל מתואם עם רופאי השכונה"
מנהל ה'קבוצה':
בחורי 'קבוצה תשפ"א' ב-770

כמו שדיווחנו אמש ב-COL, כלל תלמידי התמימים מישראל, בוגרי ישיבות 'תומכי תמימים' הגדולות, ששהו בשבועיים האחרונים במתחם בידוד ייעודי שהוקצה בעבורם בהרי קונטיקט - התבקשו הלילה (רביעי) להיכנס לבידוד, עקב אימות של אחד מהבחורים כחולה בקורונה. זאת על פי הודעת והחלטת רופאי השכונה.

ב-770 הכריזו בשם הרופאים, כי באם לא יכנסו הבחורים לבידוד - ייאלצו לסגור שוב את 770.

הרב משה מאיר גלוכובסקי, מנהל ה'קבוצה' ב-770, טוען כי הקבוצה שהגיעה מקונטיקט היתה אמורה להשאר בבידוד שבועיים לאחר הגעתה מהרי קונטיקט, בטרם כניסה לשכונת קראון הייטס.

"עבדתי כל הקיץ בנסיון לגבש תכנית כדי לארגן תכנית עם ד"ר רוזן אגודת גדליה ורבני השכונה" אומר הרב גלוכובסקי. "התעקשתי שלא לפתוח את קבוצה עד שנהיה בטוחים שהכל בסדר", הוא אומר, ומפגין ביקורת כלפי 'איגוד תלמידי הקבוצה", שארגן את קבוצת הבחורים מארה"ק, לבידוד בהרי קונטיקט לפני שהגיעו לקראון הייטס.

"הם הגיעו לקראון הייטס ביום חמישי, לפני שהושלמו שבועיים של הסגר. הנימוק הרשמי שלהם היה שהם רצו שהבחורים יחגגו את יום הקמת תומכי תמימים ט"ו באלול בישיבה". לטענתו, "איגוד תלמידי הקבוצה" ניסה לעקוף את סמכויות הישיבה".

ב'איגוד תלמידי הקבוצה' דוחים את טענות הרב גלוכובסקי: "ד"ר רוזן מפקח על הכל. בבדיקה נמצאו כמה חיובים. הדבר לא סופי אך ד"ר רוזן ביקש מאיתנו לבודד את אלו שיש להם תסמינים עד להגעת תוצאות מלאות. הכל בשליטה".

הרב ברוין חבר בית הדין בקראון הייטס, הביע דאגה כללית מחוסר בהקפדה על תקנות הבריאות, שכן מספר החולים בניו יורק עולה לאחרונה באופן מדאיג.

"אני לא בטוח ש-770 צריך להיות פתוח כעת", הוא אומר. "באופן אישי נמנעתי להכנס ל-770 בחודשים האחרונים, למעט מקרים מיוחדים". הרב ברוין גם שולל הגעת אורחים שכבר חלו בנגיף.

כזכור, רופאי השכונה התריעו כי בעקבות מקרי הדבקה חוזרת בנגיף, וחשש מסיכון אוכלוסיות חלשות בשכונה, הם ממליצים לאורחים שלא להגיע לחודש תשרי, למעט במקרים בהם האורחים חלו בנגיף ומחזיקים באישור רפואי כי הם נושאי נוגדנים לאחר שכבר חלו בנגיף.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
זלזול בבריאות , לא היו צריכים להגיע בכלל
כ"א אלול ה׳תש״פ
כל אחד מנסה להיות חכם על חשבון הציבור , וחבל שכך.
בנתיים בכל התמונות מ 770 נדיר לראות מישהו עם מסיכה על הפנים
כנראה שאין אף מבוגר שיכול לקחת אחריות , וחבל , יד לכם זיכרון קצר מאוד מה קרה בשכונה בחודשים האחרונים תתעוררו לפני שיהיה מאוחר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.