מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשס״ה 05.07.2005

התוועדות עם הרב קליין בלונדון

ביום שני השבוע התקיימה התוועדות מיוחדת עם הרב בנימין קליין, ממזכירי הרבי, בישיבה גדולה ליובאוויטש לונדון, לכבוד יום הבהיר כ"ח סיון. למעלה משעתיים ריתק הרב קליין את הקהל של תמימים ובעלי בתים, עם סיפורים ודברי חיזוק לכבוד ג' תמוז הקרוב.  הרב קליין חזר על הנקודה מה שהרבי אמר אחרי י' שבט תש"י, שאתם תכתבו לרבי כמו קודם והרבי בטוח ימצא דרך האיך לענות לכם, והביא כמה סיפורים מימים אלה ממש שהוא שומע מאנשים שמגיעים אליו לשאול עצות. "אין לאף אחד תירוץ שלא יודע מה שהרבי רצה ממנו, לכל חסיד, או שהוא תמים, או שליח, או בעל הבית, הרבי הורה לכל אחד מה התפקיד שלו, ומה עליו לעשות, ועליו להמשיך בדרך שהרבי הורה לו", אמר הרב קליין שסיפר בין השאר, שכאשר היה במרכז שליחות באורוגוואי פגשו יהודי שקרא לעצמו "ליובאוויטשער" והיה 3 שנים עם הרבי בפריס. שפגש אותם הוא שאל אותם אם הם מכירים את הרבי, והם ענו שבטוח הם רואים את הרבי כל יום בתפילות וכו'. הוא אמר להם" תשמעו, אולי אתם רואים את הרבי, אבל אתם לא מכירים אותו, אני הייתי עם הרבי 3 שנים, ודיברתי איתו הרבה, ועוד לא מכיר אותו.
התוועדות עם הרב קליין בלונדון
כמו"כ הוא סיפר שפעם תפס המזכיר הרב רודשטיין בחור עם מצלמה, ושאל אותו למה יש לו את זה והבחור ענה שהוא רוצה לתפוס תמונה של הרבי. הרב רודשטיין אמר לבחור: עד שיהיה לך את התמונה הרבי כבר יהיה רבי אחר...

בסוף ההתוועדות, הרב קליין אמר שהוא מסיים כל פעם, שהוא ראה במשך השנים שכל מה שהרבי אמר, התקיים, אם לא אחרי יום אז אחרי חודש, או שנה, ושהרבי הבטיח לנו שמשיח מגיע אז בטוח שזה יתקיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.