צבי סופר | יום י"ח אלול ה׳תש״פ 07.09.2020

שמחה כפולה: בתל אביב פתחו הלימודים בחנוכת מבנים חדשים

פתיחת שנת הלימודים במוסדות חינוך "אהלי מנחם" שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב, לוותה השנה בהתרגשות מיוחדת, עם חנוכתם של שני מבנים חדשים  בקמפוס החינוכי של מוסדות חינוך חב"ד בשכונת יד אליהו בתל אביב • המבנים החדשים, כוללים בית כנסת, 7 כיתות בית ספר ו-4 כיתות גן 
שמחה כפולה: בתל אביב פתחו הלימודים בחנוכת מבנים חדשים

פתיחת שנת הלימודים במוסדות חינוך "אהלי מנחם" שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב, לוותה השנה בהתרגשות מיוחדת, עם חנוכתם של שני המבנים החדשים והמפוארים בקמפוס החינוכי של מוסדות חינוך חב"ד בשכונת יד אליהו בתל אביב שבנייתם הושלמה בימים אלו על-ידי עיריית תל אביב ומשרד החינוך.

המבנים החדשים, מכילים בית כנסת, 7 כיתות בית ספר ו-4 כיתות גן חדישות, המאובזרות בציוד החדיש והמשוכלל ביותר, לרווחתם של תלמידי המוסדות שלצד האווירה הרוחנית המיוחדת השוררת במוסדות חינוך חב"ד תל אביב, ייהנו מעתה גם מאכסניה גשמית ברמה הגבוהה ביותר.

בקביעת המזוזה בפתח הראשי התכבד שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בתל אביב,  הרה"ג הרב יוסף ש. גערליצקי, ששני המבנים הללו המכפילים את כמות התלמידים בכיתות התלמוד תורה וגני הילדים הקיימים עד כה, הם פרי חזונו ועמלו רב השנים. הרב גערליצקי סקר בהתרגשות את המסלול הארוך שעברו מוסדות החינוך בארבעים השנים שחלפו מאז הקים בברכותיו של הרבי את גן הילדים הראשון של חב"ד בתל אביב ועד לרגע המרגש הזה.

כמו כן התכבדו בקביעת מזוזות מס' מצומצם של תומכים וידידים קרובים השותפים לעשיה החינוכית הגדולה, וכן – מנהל מוסדות החינוך שע"י מרכז חב"ד תל-אביב השליח הרב מנחם גערליצקי. המנהל המסור והמוכשר של התלמוד תורה, הרב שניאור אהרון, שבעבודתו החינוכית המוצלחת מצעיד את התלמוד תורה בתנופה גדולה קדימה, בכמות ובאיכות, כאשר השנה לראשונה בהיסטוריה החבדי"ת בתל אביב, נפתחו בת"ת שני כיתות א' מקבילות. מנהל אגף החינוך וגני הילדים, השליח הרב חיים  לויטין שתחת ניהולו המסור, לצד המנהלת החינוכית השליחה גב' ד. זוהר,  מתרחבת רשת המעונות וגני הילדים של חב"ד משנה לשנה ומתפרשת בכל רחבי העיר ושכונותיה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.