צבי סופר | יום ט"ו אלול ה׳תש״פ 04.09.2020

תעודות פיקוח ראשונות למקוואות חב"ד ברחבי הארץ

החלה חלוקת תעודות הפיקוח: מקוואות חב"ד באור-יהודה, ברקת ויהוד-נווה-מונסון הם הראשונים שמקבלים את תעודות הפיקוח מטעם מרכז מקוואות חב"ד, שע"י בי"ד רבני חב"ד באה"ק • בשבועות הקרובים יקבלו כ-60 מקוואות נוספים את התעודה, ובמקביל ייערכו סיורים במקוואות חב"ד נוספים ברחבי הארץ, כדי לבדוק את עמידתם בקריטריונים שקבע בית הדין להענקת התעודות
תעודות פיקוח ראשונות למקוואות חב

תעודות פיקוח למקוואות חב"ד
ברקת, אור-יהודה, יהוד-נווה-מונסון

לאחר ההכרזה על הענקת תעודות פיקוח על מקוואות חב"ד, מטעם 'מרכז מקוואות חב"ד', שע"י בי"ד רבני חב"ד באה"ק – נערכו השבוע סיורים, שבסיומם הוענקו תעודות פיקוח, נוסף על המקווה באור יהודה, לעוד שני מקוואות חב"ד – בברקת וביהוד-נווה-מונסון.

באור יהודה קיבל את התעודה שליח הרבי לעיר, הרב מנחם-מענדל פרידמן, לאחר שיפוץ מחודש של המקווה, שנעשה בפיקוח צמוד של מרכז מקוואות חב"ד.

את התעודה למקווה בברקת קיבל רב המושב, הרב סעדיה מעטוף, לאחר בדיקה יסודית של רבני מרכז המקוואות, שאישרו כי במקווה מתמלאים כל ההידורים הדרושים.

למקווה ביהוד-נווה-מונסון הוענקה התעודה לידי השליח במקום, הרב יעקב סגל, וזאת לאחר שמרכז מקוואות חב"ד גם סייע כספית במרכיבים שנדרשו בתהליך שיפוצו של המקווה, כדי שיהיה מפואר ומהודר בתכלית.

הרב חיים-אליהו גלוכובסקי, רב קהילת חב"ד רמת בית שמש ג' ומנהל 'מרכז מקוואות חב"ד', אומר כי "קהילות חב"ד ברחבי הארץ קיבלו בשמחה את הבשורה על הענקת תעודות הפיקוח. כ-60 מקוואות ברחבי הארץ כבר זכאים לתעודה, ויש רשימה גדולה של מקוואות הממתינים לבדיקת מומחי המרכז."

הוא מציין כי "בית הדין קבע קריטריונים לזכאות לתעודות, והמרכזיים שבהם הם – סיור פיקוח כללי במקווה, החלפת מי הגשמים באוצר התחתון (בור חב"ד) לפחות אחת לשנתיים, וביצוע תיקונים הלכתיים במידה שנדרשו."

בשורה מבי"ד רבני חב"ד: תעודות פיקוח על מקוואות חב"ד ברחבי הארץ>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.