צבי סופר | יום י"ד אלול ה׳תש״פ 03.09.2020

העיתונאי החב"די: "בסביבת ראש הממשלה נתניהו ממדרים אותי"

 בעקבות ביקורת שהטיח הכתב הבטחוני של רדיו 'קול ברמה' מנדי ריזל בראש הממשלה החליפי בני גנץ על הדרת עיתונאים חרדים, גנץ מיהר לתקן את הטעות ולהתנצל • אחיו שלמה ריזל, שמשדר בתחנת הרדיו המתחרה 'רכב על הגל' ועקץ את משרד ראש הממשלה נתניהו: "רה"מ החליפי הבין את טעותו. בו בזמן בסביבת ראש הממשלה ממשיכים במידור הכתבים המדיניים החרדיים" • ואיך הגיבו בסביבת נתניהו?
העיתונאי החב
"בסביבת ראש הממשלה נתניהו ממשיכים במידור". שלמה ריזל

 

זה החל בביקורת של הכתב הבטחוני של 'קול ברמה' מנדי ריזל על כך שראש הממשלה החליפי בני גנץ לא מתדרך את העיתונאים החרדים. בעקבות הביקורת של ריזל, בשבוע שעבר כינס גנץ את העיתונאים החרדים בקריה, והעניק להם תדרוך מיוחד.

כהוכחת רצינות, גנץ גם הצהיר: "לא טוב שלא התראיינו בתקשורת החרדית. נשנה את זה המקום הנכון ובקצב הנכון. אינני מדיר את הציבור החרדי".

אם חשבתם שהדרת התקשורת החרדית, שמצביעה על יחס מזלזל בציבור החרדי מצד הנהגת המדינה, טעיתם. אף אחד מהעיתונאים הדתיים והחרדיים לא צורף על ידי משרד ראש הממשלה לנסיעה המדינית שהיתה השבוע לאבו-דאבי. 

בעקבות כך, אחיו של מענדי, שלמה ריזל המשמש ככתב המדיני של התחנה המתחרה – רדיו קול חי, תקף את משרד ראש הממשלה ושם את האצבע הפעם, לכיוונו של נתניהו:

"אז רה"מ החליפי הבין את טעותו ולא ממדר את העיתונאים והציבור החרדי", כתב ריזל. "אבל בו בזמן בסביבת ראש הממשלה נתניהו ממשיכים במידור. יש רק 3 כתבים מדיניים במדיה הדתית והחרדית, אני אחד מהם. לא הוזמנו לאמירויות ובכלל, קשה לנו לקבל אקסטרות מלשכת רה"מ. האם נתניהו צריך אותנו רק בקלפי?"

שלמה ריזל, מסביבת נתניהו הגיבו על הביקורת שלך?

שלמה: "בכיר במשרד ראש הממשלה ששוחחתי איתו, הבטיח שייקח את הנושא באופן אישי וידאג לביטול הקיפוח הזה. בתקופה הקרובה צפויים עוד אירועים מדיניים משמעותיים, עכשיו נותר לו רק להוכיח זאת."
 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.