צבי סופר | יום י"ד אלול ה׳תש״פ 03.09.2020

"הרשו לילד ללמוד אל"ף בי"ת": פניה נרגשת לשר הבריאות

זעקת ההורים בביתר לשר הבריאות: "ילדים לא מהווים סכנה ולא מפיצים מחלות, הם לא צריכים לעמוד בחזית המאבק. יש דרכים אחרות ואמיתיות לנצח את הקורונה, לא באמצעות הילדים שלנו. תרשו לילדי כיתה א' ללמוד אל"ף-בי"ת" • מכתבו של נציג חב"ד חבר מועצת העיר ביתר עילית משה כהנא לשר הבריאות יולי אדלשטיין בעניין הסגירה הגורפת של מוסדות החינוך, רגע לפני כינוס קבינט הקורונה
שר הבריאות יולי אדלשטיין בביקור במחלקת קורונה (צילום: משרד הבריאות)

רגע לפני התכנסות קבינט הקורונה, משגר חבר מועצת העיר ביתר עילית ונציג חב"ד משה כהנא מכתב לשר הבריאות יולי אדלשטיין, ובו הוא קורא לשר להשמיע את זעקת ההורים בביתר בקבינט הקורונה, ולהיות להם לפה.

"הם  רוצים לצאת לעבוד ולהביא לחם הביתה, וסגירת מוסדות הלימוד מרתקת אותם לביתם. המשמעות: סגר  וחרפת רעב", כותב חבר המועצה כהנא.

"הנזק של סגירת המוסדות לאחר שנה של 'למידה מרחוק' ושנה נוספת שעלולה ללכת  לאיבוד מבחינה חינוכית  ולימודית, הוא חמור ומסוכן יותר מסכנת וירוס קורונה.  

"למידה מרחוק, מושקעת ככל שתהיה, לא מקובלת על ההורים כפתרון של קבע.  חוק חינוך חובה נועד כדי להעניק  לילד את היציבות, הכישורים החברתיים והלימודיים  ולדאוג לעתידו.  שיעורים  ב'זום' לא יחליפו את הלמידה הפרונטלית. ההשלכות החינוכיות עצומות, עלולות להטמיע בטלה, ובריחה מהעולם האמיתי - כדרך חיים."

חבר המועצה החב"די מוסיף פנייה אישית ונרגשת לשר אדלשטיין:                                                                                

"כבוד השר,  

לפני  עשרות שנים, נאסרת בברית המועצות  ב'עוון' לימוד עברית במחתרת. כאסיר ציון, ידעת לה ילחם  על  עקרונותיך. לא רחוק היום ובו הורים ייאלצו ללמד את בניהם במחתרת, לא בשנות האימה של   הקומוניזם מאחורי מסך הברזל, אלא כאן, בארץ אבותינו, בשנת תש"פ – 2020.

מה אתה כבוד השר, היית עושה במצב של איסור למידה בכיתה לבן או לבת שלך בכיתה א'?  היית מושיב אותו \ה מול מחשב במתכונת 'למידה מרחוק', ויוצא בלב שקט לעבודה?"  

למכתב המלא:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.