שלמה מן | יום י"ג אלול ה׳תש״פ 02.09.2020

העיתונאי בן כספית שיתף הבוקר: כשפגשתי את הרבי מליובאוויטש

25 שנה אחרי שנפגש עם הרבי, חזה העיתונאי בן כספית לראשונה בתיעוד וידאו מהמעמד • "הרב מנדי ברוד הראה לי את הוידאו, ומה הקטע שמתברר? אנחנו יושבים שם ורואים את זה ביארצייט של 25 שנה בדיוק להיותי שם, על התאריך. נדמה לי עשרים ומשהו באוקטובר 21 בדיוק אותו תאריך אחרי 25 שנה. ואז התחלתי להגיד, אולי יש כוחות"
העיתונאי בן כספית שיתף הבוקר: כשפגשתי את הרבי מליובאוויטש
בן כספית עובר אצל הרבי

בתכניתם הפופולרית ברדיו 103FM, שיתפו הבוקר (רביעי) השדרנים העיתונאים בן כספית וינון מגל במפגשים שהיו להם עם הרבי ועל השלוחים.

בן כספית: "כשהגעתי לניו יורק כשליח עיתון מעריב, באוקטובר 91, לקח אותי מענדי ברוד המיתולוגי לליובאוויטשר. קיבלתי יחס VIP והרבי נתן לי שני דולר. אגב, הייתי בהלוויה שלו וסיקרתי את כל הסטרוק בשנתיים שקודם לכן.

"לא מזמן, לפני כמה שנים, התקשר אלי הרב ברוד ואמר לי, תקשיב אני רוצה לראות אותך, חייב לראות אותך, לתת לך משהו. מפה לשם קבענו פגישה אצלי בבית. בסוף הייתי צריך לבטל. קבענו אצלו בבית, הוא היה צריך לבטל. בשלישית הוא בא. אמר לי שהיה פרויקט ענק והכל צולם, כל האנשים שעברו אצל הרבי, זה מיליונים על גבי מיליונים, ומצאנו הקטע שלך, בוא תראה אותו.

"הוא הראה לי את הוידאו, ומה הקטע שמתברר? אנחנו יושבים שם ורואים את זה ביארצייט של 25 שנה בדיוק להיותי שם, על התאריך. נדמה לי עשרים ומשהו באוקטובר 21 בדיוק אותו תאריך אחרי 25 שנה. ואז התחלתי להגיד, אולי יש כוחות".

ינון מגל: "ומה עם הדולרים?"

בן כספית: "אין לי מושג איפה הם, אנשים רוצים 'להרוג' אותי כשהם שומעים את זה".

ינון מגל: "אני בילדותי בבת ים קיבלתי 10 אגורות שהגיעו מהרבי מליובאוויטש בתוך שקית ולא יודע איך נשמר. עברנו דירה לפני שנה וחצי והיה ארגז ובאתי לזרוק אותו ובטעות נתקעתי בו, לא יודע אי,ך הוא מתהפך ויוצא 10 אגורות האלה. כמעט זרקתי. באורח נס, זה היה אמור להיות בפח ה' ישמור. נס גלוי".

צפו בקטע המלא מתוך התכנית (צילום: מסך 103fm): 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.