שלמה מן | יום י"ג אלול ה׳תש״פ 02.09.2020

רופאי קראון הייטס: "מתגלים כאן עדיין בכל יום ויום חולים חדשים"

בעדכון שמפרסמים רופאי שכונת קראון הייטס 'ואגודת גדליה': "עדיין מתגלים כאן בכל יום מקרים חדשים של חולי קורונה" • "בחודש הקרוב יהיה מאוד מסקרן לראות להיכן יתפתחו הדברים, מכיוון שהמדיניות שלנו כאן מתבססת על אלו שכבר חלו" • "בימים אלה חוזרים ילדים רבים ממחנות הקיץ, מטיילים וכן תלמידים ואורחים. לכן סביר להניח שנראה עלייה בכמות החולים המאומתים על בסיס יומי"
רופאי קראון הייטס:
צילום: ארכיון

הקורונה מוסיפה להתפשט בקראון הייטס. בעדכון של 'אגודת גדליה' ורופאי השכונה נאמר כי עדיין ממשיכים לראות מקרים חדשים של הנגיף בשכונה.

"מקרים של הדבקה חוזרת", אומרים 'באגודת גדליה', "דווחו ברחבי העולם וגם כאן, אך בשלב זה נראה כי מדובר בתופעה נדירה. בחודש הקרוב יהיה מאוד מסקרן לראות להיכן יתפתחו הדברים, מכיוון שהמדיניות שלנו כאן מתבססת על אלו שכבר חלו.

"בנוסף, בימים אלה חוזרים ילדים רבים ממחנות הקיץ (שככל הנראה ברבים מהם אירעה התפרצות), מטיילים החוזרים הבייתה וזרם של תלמידים ואורחים. לכן סביר להניח שנראה עלייה בכמות החולים המאומתים על בסיס יומי".

בשל כך, קוראים הרופאים: "אלו שנותרו פגיעים - מכיון שלא חלו במחלה (אם כי גם אלו שחלו - איבדו חסינות מסוימת) - ונמצאים בקבוצת סיכון צריכים להגן על עצמם".

לסיום קוראים הרופאים, לאלו המגלים כי גם הם חלו, שלא יסתירו זאת. "אין שום בושה בזה שאתם חולים. יכול להיות רק נזק מההתחבאות הזו, בכך שלא תכניסו לבידוד את מי שעליו להיות בבידוד וכתוצאה מכך ידביק אחרים. לכן אם התברר שאתם חולים בבקשה תפיצו זאת לאנשים הרלוונטים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.