שלמה מן | יום י"ג אלול ה׳תש״פ 02.09.2020

ח"כ פרוש ביקר היום בכפר חב"ד: מה הבטיח לגבי נושא הצהרונים?

סגן שר החינוך מאיר פרוש ערך היום פגישת עבודה בכפר חב"ד עם נציגי המועצה ומנהלי המוסדות • התחייב: "ישנם אתגרים שאנו מתמודדים איתם כמו נושא האשכולות בצהרונים. זה נמצא על שולחני בסדר עדיפות גבוה"
ח
תמונות: באדיבות המצלם

במסגרת פתיחת שנת הלימודים, ערך היום (רביעי) סגן שר החינוך מאיר פרוש פגישת עבודה יחד עם ראש מועצת שדות דן, דוד יפרח, סגנו ר' בנימין ליפשיץ, חבר המועצה ר' שמואל אזימוב ומנהלי מוסדות בכפר חב"ד. 

בפגישה אף השתתפה מנהלת אגף החינוך במועצת שדות דן, גב' שרה זילברשטרום.

מנהלי המוסדות שטחו בפני סגן השר את המורכבות של פתיחת השנה, במיוחד במתכונת שלוקחת בחשבון את התפשטות נגיף הקורונה והצורך בהתמגנות והאתגרים שנוצרים מכך. על אף זאת, הם סיכמו שהשנה נפתחה בצורה חלקה ובטוחה, בזכות הדלת הפתוחה והאוזן הקשבת מצד המועצה והעומד בראשה מר דוד יפרח. 

המנהלים סקרו בפני סגן השר וראש המועצה את ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים של המורים והתלמידים והאתגרים שהם מתמודדים איתם והעלו נושאים חשובים, בהם ניתן להקל על המוסדות. 

ראש המועצה דוד יפרח שיבח את מנהלי המוסדות ואמר: "השנה נפתחה בצורה חלקה ללא בעיות, כאשר עמדתם בכל הדרישות המחמירות והאתגרים הקשים בנושא התמגנות מפני נגיף הקורונה. ראיתי כאן מנהלי מוסדות שלא נחו לרגע בכדי לפתוח את השנה בצורה מעוררת השתאות". 

סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר: "דלתי תמיד הייתה פתוחה ואמשיך לעזור ככל שאפשר בכל נושא ועניין, ישנם אתגרים שאנו מתמודדים איתם, גם בכפר חב"ד, שעדיין לא נפתרו - כמו נושא האשכולות בצהרונים. זה נמצא על שולחני בסדר עדיפות גבוה, בתקווה שיהיו בשורות טובות בקרוב גם בעניין הזה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.