מנדי ברגר | יום י"ב אלול ה׳תש״פ 01.09.2020

תשפ"א נפתחה בהצלחה: צמיחה מרשימה במוסדות חב"ד חריש

שנת הלימודים נפתחה במסגרות החינוך של בית חב"ד חריש, בצמיחה יוצאת דופן • שלוחי חב"ד בחריש הרב אביחי כהן והרב דוד כהן: "נושא החינוך נמצא אצלנו בראש סדר העדיפויות"
תשפ

שנת הלימודים נפתחה במסגרות החינוך של בית חב"ד חריש, בצמיחה יוצאת דופן: לאחר מאמצים מרובים נפתחו היום לראשונה בחריש ת"ת חב"ד (תחת זרם הממ"ד) ובית ספר חב"ד לבנות. מדובר בבית ספר צומח בו יש השנה כ40 תלמידים.

במעון חב''ד שזו השנה השניה לפעילותו מתחנכים כ-20 פעוטות בגילאי 2-3. ההרשמה למעון נסגרה קצר לאחר פתיחתה מחוסר מקום.

במקביל נפתחו היום גם שני גני הילדים של בית חב"ד - גן מנחם לגילאי חובה, וגן יוסף יצחק לגילאי טרום חובה. בגנים אלו מתחנכים 70 ילדים כ"י וגם הביקוש אליהם היה מעבר לכמות הילדים שניתן היה לקבל.

מבט מהיר על הנתונים מראה את הצמיחה המהירה של מוסדות החינוך של חב"ד בחריש - לפני שנתיים נפתח המוסד הראשון – גן רב גילאי ובו 20 ילדים.
בשנה שעברה נפתחו גן נוסף ומעון ובהם למדו ביחד כ70 ילדים. השנה, כאמור נפתחו גם תלמוד תורה ובי"ס בנות ומספר הילדים במוסדות כמעט הכפיל את עצמו לכ-130.


שלוחי חב"ד בחריש הרב אביחי כהן והרב דוד כהן: "נושא החינוך נמצא אצלנו בראש סדר העדיפויות. אנו רואים בהשקעה החינוכית שליחות של ממש, וצופים בהתרגשות בצמיחה המהירה הן במספר המוסדות והן במספר התלמידים כ"י. הרישום העודף לגן ולמעון מלמדים אותנו שאנחנו פועלים נכון וזוכים לאמונם המלא של ההורים. בשנה הבאה עלינו לטובה, שנת תשא"ף, נשאף להמשיך לקדם את הפעילות החינוכית של בית חב"ד הן זו החינוכית והן את פעילות הפצת היהדות והחסידות בכמות ובאיכות. 

"אנו מודים להורים על האמון ומבטיחים לשאוף תמיד למצויינות ולעשות את המקסימום למען ילדיכם. הערכתנו, תודתנו וברכותינו לאנשים שעשו ימים ולילות במהלך החופשה כדי לפתוח את השנה בצורה מלאה וחלקה : צוות המעון והגנים, עובדי מחלקת החינוך והמועצה.

"אנו מודים לראש המועצה מר יצחק קשת וחבר המועצה מר יוסי גולדמן שעשו הכל על מנת שייפתחו תלמוד התורה ובית הספר לבנות על אף שמדובר במספר תלמידים מצומצם בשלב זה.

"פתיחת המוסדות החדשים ואיוש המשרות באנשי חינוך מעולים בתוך כ3 חודשים! לא היה מצליח אילולא נרתם לנושא הרב אליהו קריצ'בסקי מרשת החינוך אהלי יוסף יצחק תודתנו ותודת ההורים נתונה לו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.