שלמה מן | יום י"ב אלול ה׳תש״פ 01.09.2020

בשביל מה מחפשים בצעירי חב"ד חסידים שהחלימו מנגיף הקורונה

הפיילוט מתרחב לכל הארץ: בצעירי חב"ד פונים לציבור המחלימים מהקורונה ומבקשים מהם להתנדב במחלקות הקורונה במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, לעודד את המאושפזים השוהים בבידוד מהעולם החיצון ולסייע להם בכל הדרוש להם • "אין תחליף למתנדב שייכנס לשוחח עם מאושפז, לתמוך בו ולעודד את רוחו"
בשביל מה מחפשים בצעירי חב
המודעה שהפיצו בצעירי חב"ד

צעירי חב"ד פונים לציבור המחלימים מהקורונה: בואו להתנדב במחלקות הקורונה במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, לעודד את המאושפזים השוהים בבידוד מהעולם החיצון ולסייע להם בכל הדרוש להם.

"אי אפשר להשאיר אנשים לבד", כך זועקת מודעה שמפרסם אגף לב חב"ד בצעירי אגודת חב"ד, המרכז 20 שלוחי חב"ד הפועלים במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ. אלו שכבר החלימו מהקורונה נקראים אל הדגל, להתנדב במחלקות הייעודיות תחת מיגון מתאים ולפתוח את הלב למאושפזים המבודדים.

"הכללים משתנים ממרכז רפואי אחד לשני", מסביר הרב לוי מנדלזון מנהל לב חב"ד ל-COL. "שלוחי חב"ד פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי אגפי ההתנדבות בכל מרכז רפואי, והמתנדבים עוברים את כל הבדיקות הנדרשות ופועלים בהתאם להנחיות".

"צריך להבין שמדובר באנשים שלא פוגשים אף אדם מלבד הצוות הרפואי. מטבע הדברים, הצוות הרפואי שעושה עבודת קודש לא יכול לפנות את זמנו גם לשיחה לבבית עם מאושפז והתעניינות כללית בהרגשתו. אין תחליף למתנדב שייכנס לשוחח עם מאושפז, לתמוך בו ולעודד את רוחו".

בשל סכנת ההידבקות, התנאים מחמירים מאוד. להתנדבות מתקבלים רק מחלימים בריאים ורק לאחר סדרה של בדיקות רפואיות. ההתנדבות עצמה נעשית בלבוש מיגון מלא, המכסה את הגוף בצורה הרמטית.

אם החלמת מהקורונה וברצונך להתנדב - ניתן להירשם > כאן <

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.