שלמה מן | יום י"א אלול ה׳תש״פ 31.08.2020

בי"ד רבני חב"ד מזהיר מהסכנות שבלמידה מרחוק. אבל יש פתרון

למידה מקרוב בלי להגיע רחוק: מסלול 'ושננתם', בפיקוח בי"ד רבני חב"ד, הושק לקראת פתיחת שנת הלימודים, ויאפשר גישה לתלמידים הלומדים באמצעות הרשת אך ורק למרכזי הלמידה, בלי חשש מפני גלישה בלתי רצויה
בי
צילום אילוסטרציה (ארכיון COL)

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, וככל שמתברר כי לפחות חלק מהלימודים בכיתות הגבוהות יתקיימו במתכונת של למידה מרחוק, באמצעות מחשבים או טלפונים חכמים ניידים (סמרטפונים) וכדומה - הוקם מסלול 'ושיננתם', בשיתוף רשת חינוך חב"ד, אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש, המאפשר למידה בטוחה ומוגנת.

כזכור, לפני יותר מחמש שנים יזם בית דין רבני חב"ד מסלול סינון מיוחד לחסידי חב"ד, כדי לאפשר שימוש בטלפון החכם בלי חשש. נציגי ביה"ד, בשיתוף פעולה עם חברת נטספרק, פיתחו מסלול סינון מיוחד, המעניק הגנה בטוחה בשימוש במחשבים וסמרטפונים.

אך גם מערכת הסינון הזאת אינה עונה על הצרכים הלימודיים, שכן עדיין התלמידים יכולים להיכנס לאתרים שאמנם הם כשרים, אבל הם מסיחים את הדעת מהלמידה.

לכן הוקם עכשיו מסלול 'ושננתם', שנועד להגן על התלמידים בצורה הטובה ביותר, ולאפשר להם גישה אך ורק לאתרים וליישומים הקשורים ללמידה, כמו 'זום' וכדומה. אחרי התוכן המאושרים לתלמידים נבחרו על-ידי ועדת רבנים ואנשי חינוך.

במכתב מיוחד שפיצו היום אל "כל אחד מאנ"ש", כתבו חברי בי"ד רבני חב"ד: "לרגל פתיחת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה, ברכותינו לכל התלמידים והתלמידות, הוריהם ומחנכיהם שיחיו. במהלך שנת הלימודים תלמידים רבים ילמדו בעזרת חיבור המחשבים ברשת האינטרנט למרכזי למידה. חיבור זה טומן בחובו סכנות רבות, וחושף את המשתמשים בו לתכנים מסוכנים, העלולים לגרום לנזק רוחני חמור ביותר ובלתי הפיך.

"לפני למעלה מחמש שנים נציגי ביה"ד בשיתוף חברת "נטספרק" פיתחו מסלול סינון מיוחד עבור חסידי חב"ד הנותן הגנה בטוחה בשימוש במחשבים וסמארטפונים. על מנת להגן על התלמידים בצורה הטובה ביותר הוקם השנה "מסלול ושננתם" בשיתוף רשת חינוך חב"ד אהלי יוסף יצחק, המאפשר אך ורק גישה למרכזי - הלמידה באמצעות מערכת זום, ואתרי תוכן המאושרים לתלמידים.

"יש לציין כי הורים המנויים כבר על "סינון חב"ד" יוכלו באמצעות מערכת ההגנה הקיימת לתת לילדיהם את המכשיר לצורך לימודים, ולעבור באמצעות סיסמא הידועה רק להם ל"מסלול ושננתם", ובסיום השימוש של הילדים לעבור בחזרה ל"סינון חב"ד".



לצורך ההתחשבות המיוחדת בתלמידים נקבע למערכת מחיר מוזל ביותר של 100 ₪ לשנה שלמה!

הורים שיש להם את מערכת 'סינון חב"ד' במחשב או בסמרטפון, ורצונם לתת לילדיהם את המכשיר ללימודים, יכולים לעבור באמצעות סיסמא הידועה רק להם למסלול 'ושננתם" ובסיום השימוש של הילדים לחזור בחזרה למסלול סינון חב"ד. מנויים חדשים או ותיקים של 'סינון חב"ד' ייהנו משירות זה ללא תוספת מחיר!

במערכת החדשה יש עוד אפשרויות, ובהן: "מערכת שעות" – שעות מסוימות שההורים יכולים לחסום את המכשיר לגמרי לגלישה. "מכסות שימוש באפליקציות" – הגבלת הילדים לאפליקציות / משחקים לשעות מסוימות.

להרשמה למסלול החדש ולקבלת פרטים נוספים: מענה טלפוני או בוואטסאפ – 072-2657500. תמיכה במייל – [email protected]. מידע באתר: www.sinun.org.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.