שלמה מן | יום י"א אלול ה׳תש״פ 31.08.2020

בצעירי חב"ד הציבו יעד: 50,000 בדיקות של מזוזות בחודש אלול

מאות שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ מקדישים שעות רבות לתנופת מבצע מזוזה • השקעה גדולה של צעירי חב"ד לפרסום המבצע של הרבי: פרסום ייעודי ורחב היקף - ארצי ומקומי ברשתות החברתיות, קמפיין יומי ויצירתי לשיתוף המקורבים - בעברית ובצרפתית, מעריך בדיקות מהיר, קורס הכשרה לשלוחים, מזוזה חינם - לבית ללא מזוזה • היעד: מהפכה אדירה במבצע מזוזה בהשתתפות כל בתי חב"ד
בצעירי חב
מתוך הקמפיין של צאגו"ח

לראשונה מאז יצא הרבי במבצע מזוזה, ב'צעירי אגודת חב"ד' בארץ הקודש, בסיוע 'קרן מרומים', הציבו יעד גבוה במיוחד של בדיקות 50,000 מזוזות בכל רחבי הארץ. 

למרות מגבלות הקורונה, בצעירי חב"ד פועלים במרץ למקסם את פעילות השלוחים בחודשים אלול-תשרי, בדגש מיוחד השנה על 'מבצע מזוזה' שיימשך כל חודש אלול.

'מבצע מזוזה', מקבל השנה חשיפה בזירות מדיה משותפות בדיגיטל הארצי ובפרסום המקומי, במטרה לעורר את עמך בית ישראל לבדוק את המזוזות והתפילין. 

אחד החידושים השנה בתחום הפרסום, יהיה קמפיין יומי ויצירתי שיעורר על מבצע מזוזה, ואותו משתפים השלוחים עם קהל המקורבים במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות. 

בצעירי חב"ד יעמידו לשלוחי הרבי את מגוון הכלים למבצע נגיש במיוחד, שיאפשר למקורבים נוחות יוצאת דופן: מערך בדיקות מהיר (איסוף והחזרה מבית חב"ד עם מערכת בקרה ועדכון סטטוס אוטומטית), קורס הדרכה מקצועית והלכתית שוטפת, ואתר הזמנות לבית חב"ד. 

בנוסף, בצעירי חב"ד הוכרז כי יוענק מזוזה חינם לבית ללא מזוזה.

"דווקא בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים, יש חשיבות כפולה לתנופה במבצע מזוזה של הרבי", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.