שלמה מן | יום י' אלול ה׳תש״פ 30.08.2020

משלימים את המשימה: מביאים את השליח הרב יודי דוקס הביתה

הקמפיין למען שליח הרבי הרב יודי דוקס, נכנס לישורת האחרונה • הנגידים ר' מוטי קארף ור' דוד שוטנשטיין מפלורידה, הכריזו כי יתנו דולר מול כל דולר שייכנס ב-12 שעות הבאות • אנ"ש נרתמים בכל הכוח ומסיעיים למשפחתו ששרדה את כל התקופה האחרונה בקושי רב
משלימים את המשימה: מביאים את השליח הרב יודי דוקס הביתה
הרב יודי דוקס עם ילדיו (באדיבות המצלם)

חמשה חודשים חלפו מאז הם ראו אותו בפעם האחרונה. ששה ילדים רכים, שנפרדו מאבא שנסע לבית הרפואה בעיצומה של המגיפה שהשתוללה בעולם. ששה ילדים שעדיין מחכים לו שיעבור את מפתן הדלת...

במשך חמשה חודשים רצופים, התפללנו כולנו ועשינו כל מה שאפשר בתחומי התורה התפילה והצדקה, לזכותו ולרפואתו השלימה של השליח הרב חיים שניאור זלמן יהודה בן הינדא יוכבד שיחי' דוקס, מנהל ארגון Jnet מטעם המרכז לענייני חינוך.

לב כולם החסיר פעימה בשעות הקריטיות. דמעות נשפכו כמים בתפילה ובתחינה לרופא כל בשר ומפליא לעשות, כשכל סיבוך אפשרי תקף את גופו הצנום בגלל נגיף הקורונה שתקף ללא רחם. הכאב המצמית בקולה הרועד של אשתו לפת את כולנו, הזעקה האילמת של הילדים הקטנים נשמעה היטב בכל בית יהודי.

השלוחה מרת שרה דוקס שתחי' שיתפה באומץ נדיר ובגילוי לב בלתי מצוי, את המצב לאשורו. היא גם סחפה אחריה בדרכה המיוחדת את הקוראים הרבים, והצליחה בכוחות בלתי רגילים לנטוע בלב כולם את האמונה החזקה ואת הביטחון הגמור בהשי"ת שהישועה בוא תבוא.

הרב יודי, הוא אחד הבודדים בעולם(!) שנמצא בתקופת אשפוז כה ארוכה בגלל מגיפת הקורונה. במשך חודשים ארוכים חייו היו תלויים על בלימה, מורדם ומחובר למכונות הנשמה וסוגים שונים של אמצעי החייאה. הוא עבר טיפולים רפואיים שונים, בהם חדשניים שמעולם לא נוסו בבית הרפואה NYU בו הוא מאושפז. תוך ייסורים רבים של הגוף והנפש הוא המשיך ונאחז בפתיל החיים החמקמק, ונראה שעוצמת האמונה הובילה את המאבק והתגברה על כל המכשולים.

כל אחד ואחת זוכרים בדיוק איפה הם היו כשלראשונה נשמע קולו של יודי. מרוסק אך בוטח, מהוסס אך מאושר, שולח מסר של תקוה וחיזוק. ההודעות הקוליות שהוא שולח פעם בשבוע מאז החלה התאוששות ניסית ומופלאה, מהוות מקור של חיזוק ואמונה לאלפים ורבבות.

אין ספק, כי התפילות והתחינות להשי"ת, אלפי המצוות והמעשים הטובים, ההחלטות הטובות והפעולות שנעשו על ידי חסידים ושלוחים, עמך בית ישראל בכל גיל ובכל מדינה, היו מרכיב מכריע בנס המופלא שמתרחש מול העיניים. גם הרופאים הספקניים ביותר שינו את הכיוון, מתחזיות שחורות משחור, הם כבר מדברים על שחרור מבית הרפואה!

כל צעד קטן, כל התקדמות מזערית, נוגעת בלבבות ומשמחת רבבות. הבשורה המשמחת האחרונה, היא שכל הצינורות והמכשירים הוזזו הצידה, ויודי ב"ה חזר לנשום בכוחות עצמו בימים האחרונים...

בעצה אחת עם רופאים מומחים מהשורה הראשונה, ועסקני הרפואה המלווים אותו מהרגע הראשון, הוחלט לעשות כל מאמץ אפשרי, כדי להביא את יודי הביתה. אמש, החל מבצע גדול לגיוס חצי מיליון דולר, עלות ההעברה של יודי מחדרו בבית הרפואה לחדרו בביתו הפרטי, כולל כל הנלווה לכך מבחינה סיעודית וטיפולית, בתקופת השיקום הארוכה המצפה לו.

הקמפיין שנמשך 48 שעות בלבד, יפנה ללב של אנשים מכל הסוגים, בכל רחבי תבל, ויציע להם לזכות להיות שותפים, בכך שייטלו חלק ממשי במבצע המורכב והרגיש, להחזיר את יודי הביתה.

במשך כל השנים בהם עמד בראש הארגון שחיבר וקישר את עם ישראל לתורת ישראל, הוא היה שם בשביל אחרים. 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. זו ההזדמנות שלנו להכיר תודה, ולהביע את ההערכה. לתת ליודי ולשרה יחד עם ששת הילדים שעברו תקופה לא קלה, ולפניהם תקופה לא פשוטה, הזדמנות לצאת לדרך חדשה.

השליח הרב יודי זקוק לכל סכום, קטן או גדול, כדי לחזור ולעמוד בראש המשפחה שהוא כה אוהב, לאסוף את השברים, לאחות את הפצעים, לגייס את כל הכוחות הנדרשים לתקופת השיקום וההתאוששות מהטראומה הפיזית, הנפשית והרגשית, ל"ע ול"ע.

ועדה מיוחדת של רבני אנ"ש, שלוחים ועסקני רפואה בכירים בארה"ב, תפקח על גיוס הכספים ועל ביצוע התשלומים עבור הוצאות הטיפול והשיקום, וכל הנלווה לכך בשנה הקרובה.

הצטרפו גם אתם, והיו שותפים ברגע המרגש והגדול מכולם, כשדלת הבית תיפתח ויודי יחזור הביתה היישר לזרועות ששת הילדים הרכים שכבר מחכים מאה ארבעים וחמשה ימים להגיד את המילה "אבא"!

נותרו 12 שעות להשלמת 100.000$ אחרונים.

"בואו נראה ערבות הדדית, ונתגייס לתת לו את הכוח להתאחד עם המשפחה מחדש ולחזור לחיים תקינים ובריאים", אומרים המארגנים.

הנגידים ר' מוטי קארף ור' דוד שוטנשטיין מפלורידה, הכריזו כי יתנו דולר מול כל דולר שייכנס ב-12 שעות הבאות.

לתרומה מיידית - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.