מנדי ברגר | יום ז' אלול ה׳תש״פ 27.08.2020

הפתעה במשדר היומי ברמב"ם: רבנים, סופרים ועיתונאים יתארחו

מאז החל המחזור החדש בספר הרמב"ם, כתקנתו הקדושה של הרבי, מפרסם מטה הרמב"ם היומי שע"י צא"ח שיעור יומי - רמב"ם Live, המוגש בטוב טעם, עם מצגות נלוות, לפי מסלול של פרק אחד ליום, מאת השליח הרב חיים הבר מבאר שבע • עם תחילת הלכות תשובה, יוקדשו עשרת הימים הראשונים לקונספט יוצא דופן: רבנים, סופרים, עיתונאים ואישים בולטים בחב"ד ישדרו את המשדר מידי יום עם הרב הבר וירתקו את הצופים בהלכות הרמב"ם
הפתעה במשדר היומי ברמב
אילוסטרציה. ארכיון COL

מאז החל המחזור החדש בספר הרמב"ם, כתקנתו הקדושה של הרבי, מפרסם מטה הרמב"ם היומי שע"י צא"ח שיעור יומי - רמב"ם Live, המוגש בטוב טעם, עם מצגות נלוות, לפי מסלול של פרק אחד ליום, מאת השליח הרב חיים הבר מבאר שבע.

עם תחילת הלכות תשובה, היום, יום חמישי, יוקדשו עשרת הימים הראשונים לקונספט יוצא דופן: רבנים, סופרים, עיתונאים ואישים בולטים בחב"ד ישדרו את המשדר מידי יום עם הרב הבר וירתקו את הצופים בהלכות הרמב"ם.

הקונספט המרענן נועד להגביר את המודעות ללימוד הרמב"ם שנכנס בחודש שעבר למחזור הארבעים מאז תוקן על ידי הרבי וכבש את תפוצות ישראל. 

היום (חמישי), יעלה לאוויר המשדר הראשון בו מתארח סופר ואיש תקשורת חב"די בולט. הרב הבר והאורח הראשון מעלים שאלה מהחיים בהלכות תשובה ומעבירים מסר לחיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.