שניאור דייטש | יום ו' אלול ה׳תש״פ 26.08.2020

טקס קבלת אמבולנס חדש באילת שולב ב'שבע ברכות' לזוג הצעיר

באילת השיק ארגון 'זק"א' אמבולנס חדש, והמעמד שולב יחד עם 'שבע ברכות' לבתו של רב שכונת השחמון ורב זק"א בעיר, הרב שמעון אייזנבך
 טקס קבלת אמבולנס חדש באילת שולב ב'שבע ברכות' לזוג הצעיר

 

בטקס באילת הושק אמבולנס חדש של זק"א בהשתתפות ראשי זק"א ראש העיר ואישי ציבור.

רב שכונת השחמון ורב זק"א באילת הרב שמעון אייזנבך וכמי שמפקח במשך שנים רבות על פינוי הנפטרים בהקפדה הראויה על פי ההלכה, אמר כי "עשרות רבות של משפחות שנקלעו לצרתם לא ישכחו את הטיפול של מתנדבי זק"א ואת התמיכה המתבקשת בשעות קשות אלו והם ממשיכים לשמור על קשר, דבר שבא לידי ביטוי בהתחזקות בשמירת מצוות ובהתקרבותם לאבינו שבשמים".

מתוך עשרות המתנדבים בעיר אילת בלט חלקם של חברי הקהילה החב"דית בעיר המתגייסים לעזרה בכל שעה ובכל מצב לעבודת הקודש בחסד של אמת.

הטקס נפתח בדבריו של ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי שהעלה על נס את הפעילות החשובה והנחוצה ביותר של אנשי זק"א ואמר כי "העיר אילת הצליחה לעמוד איתנה אל מול המשבר התיירותי שפקד אותה רק בזכות הנתינה הנפלאה של תושבי אילת ושזק"א היא חוד החנית של הנתינה הבלתי מתפשרת הראויה לכל שבח והערכה".

ראש העיר הודיע שבקרוב יוכרז על 'כיכר זק"א' בעיר אילת, וזאת כהצדעה של תושבי העיר אילת בפרט לעבודת הקודש של ארגון זק"א ומתנדביו.

בטקס השתתפו גם מפקד משטרת מרחב אילת נצ"מ קובי מור, יו"ר המועצה הדתית אילת מר חיים עמר, יו״ר זק״א יהודה משי זהב, מנכל זק״א דובי וויסנשטרן, מפקד זק"א מחוז דרום הרב אשר לוי, מפקד זק"א מרחב נגב מר יהודה לורבר ומשתתפים שבאו לכבד את המעמד.

יהודה משי זהב יו״ר זק״א נשא אף הוא דברים ואמר: ״האמבולנס החדש יהווה תוספת כוח משמעותי לפעילות החשובה של המתנדבים בכל המרחב, המתנדבים פועלים במסירות נפש ובעוצמה באירועים קשים מנשוא מתוך מסירות עצומה. אנשים לא מודעים לקושי ולמצבים הקשים איתם מתמודדים מתנדבי זק"א".

רב זק״א אילת הרב שמעון אייזנבך: "אני מבקש מהיום והלאה לקרוא למתנדבי זק"א בשם 'מלאכים'. המתנדבים זמינים 24 שעות ביממה, בתעצומות נפש שאין לתאר, אני מלווה אותם באירועים הקשים, ואני כל פעם נפעם מחדש מכוחות הנפש העצומים של המתנדבים - המלאכים".

עם תום הטקס נערך למתנדבי זק"א אילת, ערב גיבוש וחיזוק למילוי אנרגיות להמשך עבודת הקודש.

היות והשקת האמבולנס התקיימה בתוך ימי ה'שבע ברכות' של בתו של הרב אייזנבך שנישאה לחתן הת' הרב אהרן פרידמן, החליטו ראשי ומתנדבי זק"א לשלב את סעודת השבע ברכות לזוג הצעיר בסעודת ההשקה, כאות הוקרה.

בסיום הערב לאחר ברכות הנישואין רקדו המתנדבים שעה ארוכה בשמחת החתן והכלה והוכיחו לכולם כי פעילותו של זק"א אינה מסתיימת בחסד של אמת כי זק"א נמצאת בכל צומת ודומיננטית בכל אירוע, כאשר ידה מושטת לסייע לציבור הרחב בכל המתבקש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.