שלמה מן | יום ו' אלול ה׳תש״פ 26.08.2020

בפתחו של אלול: סניף 'תו פיקוח חב"ד' נפתח גם ביבשת אירופה

בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש מבשרים על פתיחת סניף של 'תו פיקוח חב"ד' למוצרי סת"ם – גם באירופה, לאור בקשת השלוחים ובקשר עם חודש אלול • הבדיקה תתבצע במסגרת בית חב"ד בעיר דורטמונד גרמניה, על ידי השליח בעיר הרב מענדי וילנקין, ובפיקוחו של הרב אלכסנדר דרורי – רב המכון
בפתחו של אלול: סניף 'תו פיקוח חב
תן תקן חב"ד (צילומי ארכיון)

עם כניסתנו לחודש אלול, בו כידוע הרבי עודד לבדוק את התפילין והמזוזות, מבשרים בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש על פתיחת סניף של 'תו פיקוח חב"ד' למוצרי סת"ם – גם באירופה, לאור בקשת השלוחים. 

עבור שליח ביבשת אירופה, בדיקת תפילין ומזוזות היא משימה מייגעת. כשמדובר בימי חודש אלול המלאכה נעשית מורכבת שבעתיים. עליו למצוא נוסע שיוצא ממש עכשיו לארץ ולדאוג שהמזוזות יגיעו לסופר בר-סמכא. לאחר סיום הבדיקה יש למצוא מי שנוסע חזרה למקום מגוריו, לדאוג שהמזוזות יגיעו אליו ולתזמן אתו פגישה בבואו למקום השליחות.

זו ללא ספק משימה מורכבת ומסורבלת בעלת טרחה מרובה. מהיום היא הופכת לקלה ופשוטה. בימים אלו מתחילה מהפכה אמיתית בעולם הסת"ם באירופה. 

החל מחודש אלול פותח מכון 'תו פיקוח – חב"ד' שלוחה באירופה שתיתן מענה אמין, מהיר ומהודר לבדיקות תפילין ומזוזות לכל רחבי אירופה תוך 48 שעות! מרגע קבלת הסת"ם.

מכון 'תו פיקוח – חב"ד' פועל כבר תקופה ארוכה בארץ הקודש תחת צעירי אגודת חב"ד, ונותן מענה מקצועי ומהודר לכל השלוחים ברחבי הארץ. כעת נפתחת שלוחת המכון באירופה.

הבדיקה תתבצע במסגרת בית חב"ד בעיר דורטמונד גרמניה, על ידי השליח בעיר הרב מענדי וילנקין, ובפיקוחו של הרב אלכסנדר דרורי – רב המכון.

בדיקת הסת"ם תתבצע בשלושה שלבים: הזמנת הבדיקות באתר וקבלת מספר הבדיקה, שליחת הסת"ם לכתובת המכון בבית חב"ד בעיר דורטמונד בגרמניה, בסיום הבדיקה וקבלת התוצאות הסת"ם יישלח חזרה לשליח. 

"מרגע קבלת דברי הסת"ם במכון, ההליך כולו מתועד דיגיטלית, וקבלת טופס מסודר עם תוצאות הבדיקה", אומרים בצעירי חב"ד. 

לפרטים נוספים > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.