שלמה מן | יום ה' אלול ה׳תש״פ 25.08.2020

רבני חב"ד ניחמו את משפחת גולדברג על פטירת אביהם הגדול

משלחת רשמית של בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש ואגודת חסידי חב"ד הגיעה היום (שלישי) לניחום אבלים בביתו של הדיין הגדול הגאון הרב זלמן נחמיה גולדברג זצ"ל • הרבנים שוחחו באריכות עם בניו של המנוח, על הקשר המיוחד שהיה לאביהם עם הרבי ועם רבני חב"ד, על התשובות בהלכה שנתן בתדירות לשלוחים מסביב לעולם, על השיעורים שמסר בישיבות חב"ד ועל הופעותיו המסורתיות בכינוסים ובהתוועדויות החב"דיות
רבני חב

משלחת רשמית של בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש ואגודת חסידי חב"ד הגיעה היום (שלישי) לניחום אבלים בביתו של הדיין הגדול הגאון הרב זלמן נחמיה גולדברג זצ"ל.

השתתפו הרבנים: הרב יוחנן גוראריה, הרב מ"מ גלוכובסקי, הרב משה הבלין ומטעם אגו"ח חבר אגודת חסידי חב"ד הרב נפתלי רוט והמזכ"ל הרב אריאל למברג.

הרבנים סיפרו באריכות לבניו של המנוח, על הקשר המיוחד עם הרבי ועם רבני חב"ד. הרבנים סיפרו על התשובות בהלכה שנתן בתדירות לשלוחי הרבי מסביב לעולם, על השיעורים שמסר בישיבות חב"ד ועל הופעותיו המסורתיות בכינוסים ובהתוועדויות החב"דיות.

הרב גולדברג זצ"ל נפטר בבית הרפואה 'הדסה' בירושלים, והוא בן 89. הרב נודע אחד מתלמידי החכמים הגדולים בדורנו ופטירתו הינה אבידה גדולה לעולם ההלכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.