צבי סופר | יום ה' אלול ה׳תש״פ 25.08.2020

'ר' שילם': תולדות חייו, וסיפורים מהמשפיע וה'חוזר' בליובאוויטש

לרגל היארצייט של המשפיע הרב התמים ר' משולם שילם קורטין ע"ה שחל היום, מצורף קובץ מיוחד על קורות חייו, "ר' שילם" • הקובץ המרתק חושף יריעה מרתקת מקורות חייו ותיאור דמותו הנעלית של החסיד שנמנה על בני עליה, בחירי תלמידי ישיבת תומכי תמימים שבליובאוויטש, ולימים היה למשגיח על דא"ח, משפיע ו'חוזר' בליובאוויטש

לרגל היארצייט של המשפיע הרב התמים ר' משולם שילם קורטין ע"ה שחל היום, מצורף קובץ מיוחד על קורות חייו, "ר' שילם". מתוך 'תשורה' משמחת הבר-מצוה של בן-נינו יחיאל מיכל הולצמן, ח"י טבת ה'תשע"ג.

קוים לדמותו של ר' שילם (מתוך החוברת)

מבין הדמויות שחיו ופעלו בליובאוויטש, בד' אמותיה של ישיבת 'תומכי תמימים', אותה ישיבה שהייתה בית-יוצר לגדולי תורה ועבודת ה' – הזהירה דמותו של רבי משולם קוראטין, או בקצרה: ר' שילם.

ר' שילם חי עלי אדמות כשלושים וחמש שנה, מהם רק תשע-עשרה שנה באווירה של ליובאוויטש – תחילה בתור תלמיד ואחר-כך כמשפיע – ובכל זאת ניכר רישומו היטב בקורות 'תומכי תמימים'. תלמידי התמימים שהתחנכו בהשפעתו מזכירים את שמו בסילודין – גם היום, עשרות שנים לאחר ששבק חיים לכל חי.

תיאור קורות חייו ודמותו של חסיד פלאי זה, שבימיו הקצרים היה לאות ולמופת לדורי דורות ודמותו מייצגת בשלימות את פרי יבולה של ישיבת תומכי תמימים שבליובאוויטש.

להורדת החוברת - לחצו כאן>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.