שלמה מן | יום ג' אלול ה׳תש״פ 23.08.2020

כך החליטו מדריכות 'בת מלך' של תשפ"א לפתוח השנה החדשה

מאות מדריכות 'בת מלך' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, הפועלות סביב השעון בפעילות בבתי הספר של חב"ד ומשפיעות מקרוב על אלפי בנות צעירות בכל רחבי הארץ - התכנסו ב'זום' לימי עיון מיוחדים
כך החליטו מדריכות 'בת מלך' של תשפ
הערכות ששונעו אל המדריכות

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה, מאות מדריכות 'בת מלך' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, מכל רחבי הארץ - הפועלות סביב השעון בפעילות בבתי הספר של חב"ד ומשפיעות מקרוב על אלפי בנות צעירות - התכנסו ב'זום' לימי עיון מיוחדים שכללו הרצאות ושלל תכניות מעצימות ומתוות דרך.

ימי העיון התקיימו בסוף השבוע שעבר, והתארחו בהם אישי ונשות חינוך, רבנים, שלוחים ושלוחות. המוטו המרכזי שסביבו נסב יום העיון היה "מחוסנות - זה בידיים שלי", שעסק בחיסון דור העתיד כרפואה מונעת לכל הבעיות והמשכולים העלולים להתפתח במהלך השנה.

מבעוד מועד קיבלה כל מדריכה שהשתתפה ביום העיון ארגז מושקע עד לביתה, שכלל את כל האיבזרים הנידונים בהרצאות ובסדנאות בכדי להרגיש הכי יחד שניתן בתקופה הזו.

לאורך ימי העיון, שכללו הפתעות, התעמלויות ופעילויות שונות, נשאו דברים - הגרפולוגית החב"דית גב' אתי בורוכוב, הגב' חיה ולס, הגב' רחלי בלוי, הרב דב הלפרין והשליחה נחמי וילהלם. בערבו של יום רביעי, אור לראש חודש אלול, התוועד עם המדריכות המשפיע הרב דוד בייטש מכפר חב"ד.

"היה מדהים לראות את ההירתמות של כל המדריכות, ודווקא בתקופה הקשה הזו של הקורונה, למען המטרה הנשגבת של חינוך הבנות והחדרת כל הערכים החסידיים בהן במהלך השנה", אומרת ל-COL חני גרינברג, מנהלת 'בת מלך'. "חרף המרחק הפיזי נטלו הבנות חלק פעיל בסדנאות ובפעילוית והעמיקו בדרכים כיצד אפשר 'לחסן' כל אחת מפני פגיעות רוחניות הרסניות".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
תודה רבה!!
ד' אלול ה׳תש״פ
היה סמינריון מדהים!!
ולמרות כל השינויים היה כיף ממש!!
ההשקעה היתה ניכרת מאוד.
תודה!
2.
תודה!!
ה' אלול ה׳תש״פ
היו הרצאות מהממות שמכינות מאוד לקראת ההדרכה!!
תודה לכם בת מלך!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.