| יום ג' אלול ה׳תש״פ 23.08.2020

החלו ימי השותפות השנתית של ארגון 'עדי עד'

72 שעות של הזדמנות לקחת חלק במערך החסד של ארגון 'עדי עד' | הגרלות על עשרות פרסים שווים ונדירים | לראשונה בהיסטוריה: שמות התורמים יוזכרו בו זמנית בכל ציוני רבותינו נשיאינו והמקומות הקדושים בשידור חי!
החלו ימי השותפות השנתית של ארגון 'עדי עד'

חודשים של הכנה, ערב הצדעה מפואר סובב יבשות והירתמות כוללת מתנקזים ל72 שעות הבאות. ימי השותפות של ארגון 'עדי עד' יפרסו על פני ימים ראשון, שני ושלישי ובהם יערך גיוס ההמונים השנתי למען המשך והרחבת פעילות הארגון.

ארגון 'עדי עד' מוכר לרבים מאנ"ש מפרק זמן נישואי הילדים בו מעניק הארגון חבילת תמיכה מכובדת הכוללת עשרות מוצרי יסוד ופריטים לבית. סל המוצרים מסובסד משמעותית ומאפשר אבזור בית הזוג הצעיר בנדוניה איכותית ובמחיר השווה לכל נפש.

הוזלת המוצרים והפריטים מקלה על המשפחות גם מעצם ההוזלה וגם מחסכון בהתרוצצות המייגעת שמתלווה לימי ההתארגנות לחתונה.

מלבד אגף סבסוד הנדוניות מתקיימת פעילות חשובה ביותר על ידי ארגון הבת 'לחיים ולברכה'. הארגון עוסק בליווי ותמיכה בבנות בדרך למציאת זיווגן. כמעט מאה שדכניות מחוברות בקבוצת וואצאפ ייעודית בה משולבים כוחות למען הקמת בתים בישראל. צוות משפיעים ואנשי חינוך ויועצים מקצועיים עומדים לעזרת הבנות. ימי גיבוש, כינוסים ויציאות הווי מהנות מחברות ומגבשות את הקבוצה ומעודדות אותן במסע להקמת הבית. הפעילות הזו נערכת בין הצללים ובשיתוף רבני חב"ד ובזכות המערך המיוחד הועמדו עשרות חופות בשנים האחרונות.

ימי השותפות מאפשרים לקיחת חלק בזכות 'הכנסת כלה' וסגולותיה הגדולות של המצווה יושפעו על התורמים. בכל שנה נחשפים סיפורים מרגשים על אנשים שתרמו לארגון וזכו להיוושע. בני  ובנות משפחה שהתעכבו במציאת שידוך, היו מחוסרי הצעות תקופות ארוכות זכו לפגוש את מיועדם ולהקים בית זמן קצר לאחר תרומה לארגון.

במהלך ערב ההצדעה שנערך בחודש האחרון הוקרן סיפור של אחת התורמות שחשפה את סיפורה על במת האירוע כיצד הכירה את זיווגה והקימה בית תיכף לאחר שתרמה. סיפור נוסף שהוצג ברגש רב ובחן מיוחד בערב ההצדעה על ידי תיאטרון 'שחרית' שיתף מאורע שקרה בשנה החולפת בה צלצלה אישה למשרדי הארגון בבקשה לעזור בכל שנדרש, הגברת קיבלה רשימת טלפונים של נשים שתרמו לדינר השנתי והחסירו פרטים במשימה להתקשר אל התורמות ולהשלים את הפרטים. כעבור כמה חודשים צלצלה הגברת שנית אל משרדי הארגון נרגשת. בשיחה הראשונה שערכתי ברשימה - נסגר שידוך. אחיינתי לבנה של התורמת! כך הוקם בית בישראל בהתחוללות מקרים מרגשת של השגחה פרטית.

בימים האלו זו הזדמנות לקחת חלק במערך החסד החשוב. לבחור במסלולי השותפות לאמץ כלה אחת או יותר ולהכנס להגרלות על פרסים שווים ונדירים.

השנה לראשונה בהיסטוריה, בהפקת ענק, ישלחו רבנים כשלוחי ציבור אל כל ציוני רבותינו נשיאינו והמקומות הקדושים להזכיר לברכה וישועה את התורמים לארגון.

אל כל ציוני רבתינו נשאינו: מז'יבוז', האדיטש, ניעז'ין, ליובאוויטש, רוסטוב, בית חיינו והאהל הקדוש. אל המקומות הקדושים: מערת המכפלה, קבר רחל אימנו, ציון הרשב"י במירון. באותו זמן כל שלוחי הציבור יזכירו את שמות התורמים ויעתירו בעדם.

זכות עצומה והזדמנות היסטורית. דווקא בזמן שכולונו צריכים ברכה והצלחה והגנה מהתקופה המאתגרת.

עדי עד שהכל יסתדר... קחו חלק במצווה >>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.