שניאור דייטש | יום ג' אלול ה׳תש״פ 23.08.2020

ראש העיר התחרה עם נציג חב"ד בהפנינג החסידי. מי ניצח? • צפו

בקהילת חב"ד ביתר עילית מסכמים יומיים של הפנינג חסידי חווייתי ומוצלח במיוחד, במתכונת 'קפסולות', ובהשתתפות מאות ילדים וילדות, ותלמידי ישיבת הקיץ של הרב זעליג וולפא • ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין הגיע לבקר, ניסה כוחו במשחקי שולחן וכדור יחד עם נציג חב"ד ר' משה כהנא, וילדי צבאות ה' הכינו לו הפתעה מיוחדת
ראש העיר התחרה עם נציג חב

בקהילת חב"ד ביתר עילית מסכמים יומיים של הפנינג חסידי חווייתי ומוצלח במיוחד, במתכונת 'קפסולות', ובהשתתפות מאות ילדים וילדות, ותלמידי ישיבת הקיץ של הרב זעליג וולפא.

ההפנינג החסידי בתקצוב עיריית ביתר, שהשיג במיוחד ראש העיר מאיר רובינשטיין, הופק על ידי 'ועד קהילת חב"ד', נציג חב"ד ר' משה כהנא, מתנדבות 'בת מלך', צבאות ה' ופנסאים.

'הרוח החיה' בארגון ההפנינג החסידי, הרה"ח ר' שייע סטאריק לצד בניו, ראש וראשון לכל דבר שבקדושה. על ההפקה: 'סטייל הפקות' בניהולו של ר' יחיאל לודמיר, תושב העיר.

על צוות המדריכים, ניהול האירוע בשטח והפעילות החסידית עם הילדים ניצח האברך המסור הרה"ח ר' לוי טננבוים. ההפנינג שכאמור נמשך יומיים רצופים, נערך בחצר בית הספר 'בית חיה', בתמיכתה ובסיועה של המנהלת הגב' שרה הגר, ותודת המארגנים על כך.

לאחר תקופה לא קלה בעקבות משבר קורונה, ילדות וילדי החמד של הקהילה השתתפו בהפנינג תוסס, שתוכנן בסדר מופתי במתכונת 'קפסולות' מיוחדת, כשהשעות נפרסו על פני יומיים תמימים, בכדי לרווח בדיוק לפי ההוראות את המתחם. ביום שלישי ההפנינג התקיים עבור בנות, וביום רביעי עבור הבנים, ובחורי ישיבת הקיץ של הרב זעליג וולפא.

כל ילדה וילד קיבלו בכניסה צמידים מיוחדים בצבעי הקפסולות למעקב, כדי שבכל קפסולת משחק יהיו מספר ילדים אך ורק לפי המותר.

בכניסה המתינו לילדים המדריכים המסורים בראשות הרב טננבוים, ולאחר הפעלה קצרה עם י"ב הפסוקים והדרכה, ניגשו במרץ לקפסולות המשחק: משחקים אלקטרוניים, שולחנות משחק, משחקי כדור, וקפסולה מיוחדת עם משחקי חשיבה. לקטנים המתינה קפסולת מתנפחים, עם שלושה מתקני ענק.

לאורך כל ההפנינג החסידי הוקרנו בוידאו מראות קודש של הרבי, במיוחד בקשר עם כינוסי קיץ של 'גן ישראל'.

לכל ילד ולאורך כל פעימה, חולקו כוסות ברד וחפיסות פופקורן. לבחורי הישיבה שהגיעו בפעימה מיוחדת בשעות הערב, חולק צ'ולנט מהביל, מתנת 'מעדני סטאריק'. ותודה מיוחדת לילדיו של ר' שייע סטאריק ששירתו נאמנה מאות ילדים במסירות אין קץ.

*

ביום רביעי, הגיע ראש העיר מאיר רובינשטיין לבקר בהפנינג החסידי, והכריז לצד נציג חב"ד ר' משה כהנא כי "בחב"ד אף פעם אין חופש, המילה הזאת היא מחוץ לתחום. בכל מקום אני רואה שבחב"ד עובדים כל הזמן, בדוכני התפילין, בתי חב"ד ובכל מקום. גם היום, מרשים לראות את הפעילות הנהדרת והחסידית שנעשית כאן עם ילדי החמד".

ראש העיר הוזמן להתרשם בעצמו במתקני הקפסולות, ניסה כוחו בתחרות מירוץ מכוניות אלקטרוני, והוכיח גם כאן כי הוא 'יודע להנהיג' ולחמוק ממכשולים...

מכאן הוא המשיך ו'פתח שולחן' לשחק עם נציג חב"ד ר' משה כהנא, ולקינוח, החלו השניים בתחרות קליעות בכדור, לקול צהלת הילדים והמדריכים.

מי ניצח? צפו בוידאו:

 

משם, המשיך ראש העיר, והתיישב למשחק שחמט 'ראש בראש' עם ילד בן עשר. השעון תקתק, וראש העיר הנרגש קיבל הזמנה בהפתעה: קבוצת ילדים התרכזה מול הקפסולות והכריזה בקול: "תודה רבה לראש העיר..."

המארגנים מסכמים את ההפנינג החסידי כמוצלח במיוחד בס"ד, בפרט לאור הסדר המופתי, המרווח לכל ילד בשל תכנון פריסת השעות והשמירה על ההנחיות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.