מנדי ברגר | יום ג' אלול ה׳תש״פ 23.08.2020

ב-4 מיליון ש"ח: ב'אהלי תמימים' שיפצו וחידשו את הפנימייה

 לאחר ששיפצו לפני 3 שנים את מבנה כיתות הלימוד בקרית החינוך אוהלי תמימים בכפר חב"ד, השנה שופץ מבנה הפנימיה על ידי משרד העבודה, רשת 'עתיד' ותרומות נוספות, בהשקעה של קרוב ל 4,000,000 ₪
ב-4 מיליון ש
הרב שמואל רייניץ והרב אלי וילהלם מהנהלת 'אוהלי תמימים', עורכים סיור במבנה הפנימיה עם ר' יעקי הרשקופ שותף בכיר ביוזמת הקמת אוהלי תמימים ומגדולי התומכים בפעילות הישיבה
לקראת סיום בין הזמנים עומדים לסיים השבוע את השיפוץ היסודי של בניין הפנימיה בקרית החינוך אוהלי תמימים בכפר חב"ד.
 
לפני 6 שנים הוקמה בכפר חב"ד הישיבה, המשלבת לימוד נגלה וחסידות באווירה חסידית חמה יחד עם מגוון הכשרות מקצועיות. רשת החינוך המובילה "עתיד" שעמה חתמה הישיבה הסכם הפעלה, לקחה תחת חסותה את הפעלת קריית החינוך באמצעות משרד העבודה והרווחה שהשקיעו רבות בשיפוץ הפנימיה.
 
ישיבת אוהלי תמימים הוקמה במיוחד עבור תלמידים המתאימים למסגרת הזו, על פי מכתבו של הרבי בזמנו להנהלת תומכי תמימים לייסד את בית הספר למלאכה.
 
לימוד נגלה וחסידות עומדים בלב העשייה בישיבה. ה"זאל" הוא ללא ספק מרכז החיים לאורך כל שעות היום: מלימוד החסידות בבוקר, דרך התפילות - "עבודה שבלב" ועד ה"סדרים" וההתוועדויות. לצד המסכתות הנלמדות בכל ישיבות חב"ד, תניא, שיחות קודש ומאמרים של הרביים נלמדים בישיבה נושאים נוספים ביהדות: סוגיות שונות בהלכה וברמב"ם, דברי ימי חב"ד, נושאים שונים במעגל השנה ועוד. תכנית הלימודים מותאמת אישית לכל תלמיד ומתבצעת תוך שימוש בשיטות חדשניות הכוללות בין השאר מצגות מתקדמות, שיעורים ממוקדים, המחשות וסיכומים ועוד.
 
האווירה החסידית בישיבה היא באופן של "לכתחילה", לישיבה מתקבלים בוגרי תלמודי תורה שקיבלו המלצה מהמחנך או מהמנהל על הנהגתם החסידית. כובעים וחליפות, השתתפות בהתוועדויות, והנהגה כ"תמים" אמיתי אינם המלצה אלא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום. חברי הצוות מעניקים ליווי אישי לכל תלמיד, ערים וקשובים לכל צורך ומקיימים שיחות אישיות שוטפות עם התלמידים - במטרה לחבר אותם להוויה החסידית מתוך אהבה ורצון. הבוגרים שלנו מקבלים הכוונה על ידי הצוות הרוחני להשתלבות בישיבות הגדולות של חב"ד בארץ, שם הם ממשיכים להצליח.
 
לאחר ששיפצו לפני 3 שנים את מבנה כיתות הלימוד, שיפצו בשנה זו בהשקעה של קרוב ל 4,000,000 ₪ את מבנה הפנימיה, התלמידים שיגיעו השנה ללמוד בישיבה יגלו שהנהלת הישיבה השקיעה מאמצים אדירים לכך שגם בזמנם החופשי במסגרת הפנימיה, ישהו בתנאי נוחות מלאים ומפנקים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.