צבי סופר | יום ג' אלול ה׳תש״פ 23.08.2020

בקפסולות של 18: כך נפתחה שנת הלימודים בת"ת בכפר חב"ד

מאות תלמידי תלמוד תורה בכפר חב"ד פתחו ביום שישי את שנת הלימודים החדשה, כשאת פניהם מקבלים המורים, המנהל הרב מנחם מענדל כהן, המד"א הרב מאיר אשכנזי, ויו"ר מועצת 'שדות דן' מר דוד יפרח • התלמידים הנרגשים הגיעו כשהם מצוידים בהצהרת בריאות אישית ובמסכות על פניהם, וילמדו בכיתות של עד 18 תלמידים
בקפסולות של 18: כך נפתחה שנת הלימודים בת

 

מאות תלמידי התלמוד תורה בכפר חב"ד פתחו ביום שישי את שנת הלימודים החדשה עם שמחה בלב ועם חיוך גדול על הפנים. התרגשות מיוחדת נרשמה בקרב עשרות הילדים הצעירים אשר יאכלסו את שתי כיתות א' במחזור החדש. הם הגיעו בלוויית הוריהם והתקבלו בפתח בית הספר על ידי מנהל הת"ת וצוות המחנכים.

הפתעה נעימה ציפתה לכולם כאשר מצידו הפנימי של השער המתינו להם גם המרא דאתרא, הרב מאיר אשכנזי וראש מועצת שדות דן, מר דוד יפרח.

התלמידים הנרגשים הגיעו כשהם מצוידים בהצהרת בריאות אישית ובמסכות על פניהם. בתום רגעי ההתרגשות הראשונים הללו הופנו הילדים לכיתותיהם, שבהתאם להוראות משרד הבריאות פוצלו לקפסולות שבכל אחת מהן לא יותר משמונה עשר תלמידים. הוראות אלה הצריכו כפל כיתות וכפל צוותים, אך תודות לעבודת הכנה מוקדמת הכול ב"ה התנהל בנחת וביעילות.

כיתות א' זכו כבר ביום חמישי לטקס קצר וחם של קבלת פנים על ידי מוריהם, בכיתותיהם. כל אחד מהילדים זכה לבלום הליום צבעוני שחובר למארז מתנה מיוחד, שי מאת מועצת שדות דן.

ובקצה השני, תלמידי הכיתה הגבוהה המכונה מהשנה 'מכינה לישיבה', הוזמנו אף הם יום לפני פתיחת שנת הלימודים, למפגשים אישיים עם המחנך הרב ברוך ציקוושוילי ועם המשפיע והמורה המשלים הרב זאב רויטמן. השניים ניהלו שיחות היכרות אישיות ראשונות עם כל אחד מהתלמידים והעניקו להם מבט אל הצפוי להם במהלך שנת הלימודים החדשה.

לאחר כניסת כל התלמידים לכיתותיהם, זכו תלמידי כיתות א' לביקור ולדברי ברכה מאת ראש המועצה מר יפרח. לביקור נלוו מנהל הת"ת הרב מנחם מענדל הכהן, חבר ההנהלה הרוחנית הרב זלמן רודרמן ונציגי ההורים וחברי ההנהלה הגשמית ר' מנדי בוסטומסקי ור' יענקי הר צבי. "אני נרגש כל שנה מחדש לפתוח את שנת הלימודים", אמר מר יפרח לתלמידים החדשים, "אבל השנה אני נרגש עוד יותר שכן אני חש כאן היום רוח חדשה של רעננות ושל עשייה".

המרא דאתרא הרב אשכנזי חיזק את ידי צוות המורים והמחנכים בראשות המנהל. "עושים עבודת קודש נפלאה וגורמים נחת רוח עצומה לרבי", אמר. "יש לי הערכה גדולה לפועלכם ובעזרת ה' אעמוד לצידכם".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.