מנדי ברגר | יום כ"ח אב ה׳תש״פ 18.08.2020

לקראת שנה"ל תשפ"א: ה'רשת' בכנס העצמה והיערכות לגננות

בכנס העצמה מיוחד שנערך אתמול באתר הרשת השתתפו למעלה מ-600 גננות וסייעות מרחבי הארץ. הכנס נערך בסימן הנושא השנתי בגני חב"ד השנה - "משקיפים אל הגאולה' - 30 שנה לקריאתו של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם"!, כאשר המרצים והאורחים המיוחדים מסבירים ומעמיקים על הנושא השנתי שסביבו יערכו הפעילויות השנה בגני הילדים
לקראת שנה

בכנס העצמה מיוחד שנערך אתמול (ג') באתר הרשת השתתפו למעלה מ-600 גננות וסייעות מרחבי הארץ. הכנס נערך בסימן הנושא השנתי בגני חב"ד השנה - "משקיפים אל הגאולה' - 30 שנה לקריאתו של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם"!, כאשר המרצים והאורחים המיוחדים מסבירים ומעמיקים על הנושא השנתי שסביבו יערכו הפעילויות השנה בגני הילדים.

את הכנס פתח מנכ"ל רשת חינוך חב"ד – אהלי יוסף יצחק הרב אליהו קריצ'בסקי שבירך את השליחות בשדה החינוך והעלה על נס את פעילותן ומשמעות התפקיד שלהן במיוחד בימים אלה.

הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליח הרבי ברחובות וחבר הנהלת הרשת – נשא בפני צוותי הגנים דברים נרגשים בדבר זכותן ועל הכוחות להתמודד עם אתגרי השנה שבפתח.

את הערב הנחתה בשירה ובדברי חיזוק הזמרת והיוצרת הגב' ציפי קולטניוק שפתחה וחתמה את הכנס בניגונים מעוררים ומחרוזות גאולתיות. 

את חשיפת הנושא השנתי – "משקיפים אל הגאולה" הרצתה בטוב טעם הגב' חני וילנקין בליווי סרטון הסבר מושקע הפורס את עקרונות הנושא השנתי עם פנייה מיוחדת להורים כשותפים בהטמעת החינוך והידע הגאולתי לילדים.

כמו כן נשאו דברים מדריכות ומפקחות הגנים ברשת חינוך חב"ד.

גב' רבקה מלוב מפקחת גני חב"ד בפיקוח הממ"ד נשאה דברי היערכות לקראת השנה החדשה בגן ועל ההזדמנות ווהזכות בתפקיד הגננת. וכן על הצורך והחיוב בשמירה על הכללים וההוראות לתקופה זו בגני הילדים. ולאחריה: גב' פזית רחמים. גב' רבקה חביב. גב' עופרה בן סימון. גב' חוה מיכאלשווילי.

בסיום הכנס לקחו על עצמן מאות הגננות החלטות טובות לקראת השנה הבאה ואותן הן שלחו לטלמסר מיוחד שאסף את שמותיהן בשידור חי. הפתעה מרגשת חיכתה למאות הגננות כאשר הנהלת הרשת החליטה להעניק להן במתנה ולהגריל בין המשתתפות דולר של הרבי לברכה ולהצלחה. 

על הכנס עמלו צוות אגף גני חב"ד ברשת אהלי יוסף יצחק ועל ההפקה הטכנית והוירטואלית המרהיבה עמדה גב' מושקא רוטשילד. עריכת וידאו: גב' מלכה לאה גודמן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.