שלמה מן | יום כ"ז אב ה׳תש״פ 17.08.2020

בשורה: צוות חדש יוביל ה'מכינה לישיבה' בתלמוד תורה בכפ"ח

שני אנשי תורה וחינוך מובילים, הרב ברוך ציקוושוילי ראש מכון 'דעת לישראל', והמשפיע הרב זאב רויטמן, צוותו להוביל את כיתה ח' בתלמוד תורה בכפר חב"ד, שתיקרא "מכינה לישיבה" החל מהשנה • "אנחנו בעזרת ה' נראה מול עינינו את כלל תלמידי ה'מכינה לישיבה' ונפעל לקידומם הלימודי והחסידי של כולם ללא שום יוצא מן הכלל"
בשורה: צוות חדש יוביל ה'מכינה לישיבה' בתלמוד תורה בכפ
הרבנים ציקוושוילי ורויטמן (צילום ארכיון)

בתלמוד תורה בכפר חב"ד הולכת ונשלמת ההיערכות לקראת שנת הלימודים החדשה.

לכיתה ח', שמעתה והלאה תיקרא 'מכינה לישיבה', צוותו שני אנשי תורה וחינוך מובילים – הגה"ח הרב ברוך שיחי' ציקוושוילי ראש מכון 'דעת לישראל', והמשפיע הרה"ח הרב זאב שיחי' רויטמן. כך נודע ל-COL.

הרב ציקוושוילי, דמות תורנית ורוחנית מוכרת ומוערכת בכפר חב"ד ורב בית הכנסת 'שטיינבך שול', מחובר חיבור עמוק לאברכים הצעירים בכפר חב"ד, שרבים מילדיהם לומדים בת"ת. והחל מראש חודש אלול הוא עתיד להוביל את שדרת החינוך בכיתת ה'מכינה לישיבה' של המוסד. הוא ינחיל לתלמידיו את יסודות הלימוד הישיבתיים ויכניס אותם כבר במהלך השנה הנוכחית לאווירה ישיבתית.

הרב רויטמן, משפיע בבית הכנסת 'המרכזי' בכפר חב"ד ומשגיח בשעות הערב בישיבה הגדולה באור יהודה, ישמש משפיע ומורה משלים למקצועות קודש שונים ב"מכינה לישיבה".

צעד זה זוכה לברכת ההנהלה הרוחנית ונציגה בת"ת הרב זלמן שיחי' רודרמן, ולתמיכת חברי ההנהלה הגשמית של הת"ת, נציגי ההורים. המהלך המרענן אף קיבל את ברכתו החמה של המרא דאתרא של כפר חב"ד הגאון החסיד הרב מאיר אשכנזי שליט"א. כמו כן הוא נהנה מעידודם של מנכ"ל ה'רשת' הרב אליהו שיחי' קריצ'בסקי ושל מחלקת החינוך במועצה האזורית שדות דן.

הר"ב ציקוושוילי והר"ז רויטמן מתכוונים לכנס – עוד לפני תחילת הלימודים – את הורי תלמידי הכיתה הגבוהה, ה'מכינה לישיבה', וביחד עם הנהלת הת"ת להציג לפניהם את תכניתם לשנת תשפ"א. "אנחנו בעזרת ה' נראה מול עינינו את כלל תלמידי ה'מכינה לישיבה' ונפעל לקידומם הלימודי והחסידי של כולם ללא שום יוצא מן הכלל", הם מבטיחים בשיחה עם COL.

במקביל עומדת הנהלת התלמוד תורה להוביל בשנה הנוכחית תכנית חינוכית מקיפה שבמסגרתה תיערך פעילות חסידית ערכית מתמדת בכל הכיתות, בהתאם לשכבות הגיל השונות. התכנית תתמקד בראשי התיבות חי"ל – חסיד, ירא שמים ולמדן.

"בחרנו בשלושת הערכים המרכזיים הללו, העומדים במוקד מכתב הברכה לחתני המצוות אותו נהג לשגר כ"ק אדמו"ר, נשיא דורנו ונשיאו של התלמוד תורה", אומר מנהל הת"ת הרב מנחם מענדל שיחי' הכהן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.