שלמה מן | יום כ"ז אב ה׳תש״פ 17.08.2020

תנופת בנייה מסיבית בפנימיית ישיבת 'תומכי תמימים' בנתניה

פועלים שוקדים בימים אלה על בניית שלב ג' של פנימיית ישיבת 'תומכי תמימים' בנתניה, במסגרת השיפוץ המסיבי שנערך בישיבה בשנים האחרונות נשיא ויושב קרן 'אור יוסף יצחק נתניה' ר' שלום קריאף, אומר כי הוא מגוייס כולו לרווחתם של בני הרבי, ואף לאחר ההישגים המרשימים בישיבה, אין לו כל תוכנית לנוח על זרי הדפנה, וכי הפרוייקטים הבאים כבר מונחים על השולחן לביצוע
תנופת בנייה מסיבית בפנימיית ישיבת 'תומכי תמימים' בנתניה
תמונות: באדיבות המצלם

זו כבר מסורת של כמה שנים. לקראת זמן אלול משתדרגת ישיבת תות"ל נתניה בצעדים מעוררי השתאות בכל הקשור לבינוי והרחבה גשמית, לצד זו הרוחנית.

זה החל לפני כארבע שנים, כאשר לאחר טלטולים ונדודים, עברו התלמידים בשעה טובה למבנה חדיש, מפואר ומזמין, שכלל כיתות רחבות ידיים, חדר אוכל ומטבח. המשיך לפני 3 שנים בבניית בית מדרש ('זאל') ענק בגודל של למעלה מ-300 מטרים, גבוה (ללא עמודים), והמשיך הלאה לפני שנתיים בהקמת קומת הפנימייה, המשתרעת על פני כדונם.

בימים אלו ממש שוקדים במרץ רב על בניית שלב ג' של הפנימייה. קרן 'אור יוסף יצחק נתניה' שהוציאה לפועל את בניית שלב ב' של קומת הפנימייה, נטלה עתה על שכמה אף את הוצאות בניית שלב ג'.

בשיחה עם COL, אומר נשיא ויושב ראש הקרן, הרה"חד ר' שלום קריאף שי', כי הוא מגוייס כולו לרווחתם של בני הרבי ("דעם רבינ'ס קינדער"), ואף לאחר ההישגים המרשימים בישיבה, אין לו כל תוכנית לנוח על זרי הדפנה, וכי הפרוייקטים הבאים כבר מונחים על השולחן לביצוע.

יצויין שזה כבר מספר שנים שר' שלום משקיע בשידרוג המטבח של הישיבה בעלות של מאות אלפי שקלים, למען רווחתם של התמימים היקרים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.