שלמה מן | יום כ"ד אב ה׳תש״פ 14.08.2020

זה מה שגרם לבנות חב"ד להפגין יצירתיות בשבועות האחרונים

אלפי בנות חב"ד ברחבי הארץ נדרשו בימים האחרונים לאמץ את מוחן ולהגות יוזמה חדשנית שתטיב עם סביבתם בימים אלה • מאות רבות של יוזמות זרמו למשרדי הנהלת 'ארגון נוער חב"ד', שבקרוב יכנס צוות שופטים ייעודי שיבחר את המיזם המנצח • ההוגות תקבלנה מענק של 3000 שקלים לביצועו ועוד 150 שקלים לכל אחת באופן אישי
זה מה שגרם לבנות חב
צילום: מסך, אילוסטרציה

'בנות חב"ד' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, יוצא ביוזמה מיוחדת לאלפי הבנות ברחבי הארץ, לניצול תקופת החופש ולהרביית טוב וחסד, על רקע נגיף הקורונה המשתולל.

זה עובד כך: כל חמש בנות מתארגנות יחד וחושבות על מיזם שיעשה טוב לכמה שיותר אנשים בתקופה המאתגרת הזו שאנו נמצאים בה. על כל קבוצה להכין תכניה ברורה ומפורטת שתכלול הסבר על המיזם, במה הוא יוסיף טוב לסביבה וכיצד יש לבצע אותו.

צוות שופטות ייעודי של 'בנות חב"ד' יבחר את המיזם המנצח ויעניק להוגיו מענק קבוצתי של 3000 שקלים, שיעזרו להן לממש את המיזם שלהן. לצד זאת כל אחת מהן תקבל כרטיס על סך מאה וחמישים שקלים, באמצעותו תוכלנו להשתמש באופן אישי.

מאות רבות של מיזמים זורמים בימים אלה להנהלת הארגון. "הופתענו מהיצירתיות, הכמות הגדולה של המשתתפות, ובעיקר - מהנכונות ומהרצון הטוב שרואים על כל אחת מהבנות לסייע ולתרום", אומרים ל-COL בהנהלת 'ארגון נוער חב"ד'.

"אין ספק שפעולות החסד הללו, בהן שקועות הבנות בימים אלה, מנצלות את הזמן, מרבות בטוב ובקדושה, גורמות נחת רוח רבה לרבי נשיא דורנו, מזרזת את ביאת המשיח והגאולה השלימה, שתגיע על ידי אהבת חינם, מעניקה כלים ומפתחת את היצירתיות של הבנות המשתתפות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.