צבי סופר | יום כ"ב אב ה׳תש״פ 12.08.2020

העיבוד החדש ל'האדרת והאמונה' שמעורר גלים

בראיון לעמי מיימון ב'קול ברמה' מספר אלירן על השיר החדש – "האדרת והאמונה" שהשיקו היום במסגרת פרויקט "צמאה" – פרויקט מוסיקלי בהשתתפות רבים מאמני ישראל, הכולל ביצועים חדשניים לניגוני חב"ד עתיקים • אלירן צור: "ההקלטות החזירו אותי לילדות, עם הכיפה והציצית הולך ללימודים"
העיבוד החדש ל'האדרת והאמונה' שמעורר גלים
צילום מתוך הקליפ החדש

המוסיקאי אלירן צור מההרכב המוסיקלי המצליח "הפרויקט של ריבו", בראיון מיוחד לעמי מימון במסגרת תוכנית "חידודון" ברדיו קול ברמה.

בראיון מספר אלירן על השיר החדש – "האדרת והאמונה" שהשיקו היום במסגרת פרויקט "צמאה" – פרויקט מוסיקלי בהשתתפות רבים מאמני ישראל, הכולל ביצועים חדשניים לניגוני חב"ד עתיקים.

"זכינו לעשות את האדרת והאמונה", מספר אלירן. "אני בחור ישיבה לשעבר. בכיתה ו' למדתי במתיבתא בזיכרון יעקב, אני זוכר את ה"אדרת והאמונה", כשהקלטנו, זה החזיר אותי לילדות, כשההורים שלי חזרו בתשובה", מספר אלירן בגעגוע, "אני רואה את עצמי, הילד עם הציצית והכיפה שיוצא ללימודים".

בהמשך הראיון מספר אלירן על החוויות שצבר בפעילות עם חב"ד: "הופענו עם חב"ד בכל העולם, העבודה איתם היא פשוט כיפית. אנשים מדהימים. כשאתה עובד ואתה נהנה ומחייך, כמו שהם מחייכים, השילוב הוא מושלם."

אלירן מסיים את הראיון ואומר: "פשוט תודה רבה להקב"ה, שזיכה אותנו לעשות את זה ולשמח את עם ישראל, אני רוצה לתת קרדיט לכל העוסקים במלאכה בפרויקט "צמאה". הזכות היתה שלנו."

 

"האדרת והאמונה" ב'צמאה 6':

 

להאזנה לראיון:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.