שלמה מן | יום כ"א אב ה׳תש״פ 11.08.2020

מהמשתתפים הבולטים ב'תפארת זקנים': נפטר ר' יהודה איפרגן ז"ל

ר' יהודה איפרגן ז"ל, מהמשתתפים הבולטים בכולל 'תפארת זקנים' במגדל העמק, נפטר השבוע • "בכל שנה–שנתיים, בעת שאני נוסע לניו יורק לבקר את בני", סיפר המנוח ז"ל, "שם אני את פעמיי אל האוהל הקדוש של הרבי ומתפלל. בסך הכול הייתי אצל הרבי בינתיים שבע פעמים, אני סופר ממש"
מהמשתתפים הבולטים ב'תפארת זקנים': נפטר ר' יהודה איפרגן ז
המנוח ז"ל עובר אצל הרבי (באדיבות המשפחה)

במגדל העמק נפטר השבוע ר' יהודה איפרגן ז"ל, ממתפללי בית הכנסת חב"ד ברחוב זבולון בעיר עשרות שנים ומהמשתתפים הפעילים בכולל 'תפארת זקנים' המקומי.

ר' יהודה ז"ל נולד במוגדור, עיר נופש במרוקו, לפני 84 שנה. בשנות החמישים למניינם עלה לישראל עם הוריו והתיישב במושב שומרה שעל גבול לבנון. כעבור חמש שנים עבר להתגורר במגדל העמק והתחבר לחסידי חב"ד במקום.

בשנת תנש"א נסע לחצרות קודשנו, במסגרת קבוצה שארגן השליח הבלתי נשכח לצפת הרה"ח ר' אליעזר אהרן צייטלין ז"ל. "זו הייתה בעבורי חוויה מיוחדת במינה", סיפר ר' יהודה לימים. "הקפדתי להשתתף בכל התפילות עם הרבי. ב'יחידות הכללית' דיבר הרבי על החשיבות שיש בכך שלכל אחד יהיו בביתו קופת צדקה וספרי קודש בסיסיים. כמו כן הורה הרבי לכולם לבדוק את המזוזות. בו במקום הצבעתי ושאלתי, 'לפני שבאתי לפה קניתי מזוזה חדשה, האם עליי בכל זאת לבדוק אותה?' הרבי ענה לי: 'כדאי שתבדוק אותה'. כשחזרתי לארץ נתתי את המזוזה שהייתה בביתי לרב אליעזר פרסיה, ואכן נמצאה בה טעות. החלפתי אותה והרב פרסיה דיווח על כך לרבי".

ר' יהודה הוסיף, במסגרת שיחה לעלון שיצא בידי בית חב"ד באזור מגוריו: "בכל שנה–שנתיים, בעת שאני נוסע לניו יורק לבקר את בני, שם אני את פעמיי אל האוהל הקדוש של הרבי ומתפלל. בסך הכול הייתי אצל הרבי בינתיים שבע פעמים, אני סופר ממש".

יהי זכרו ברוך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.