שלמה מן | יום כ' אב ה׳תש״פ 10.08.2020

שידור חוזר: צפו במשדר המרכזי של יום ההילולא כ"ף מנחם אב

מתאחדים לכבוד הרבי, מכבדים את זכר אביו:  חסידי חב"ד התאחדו הלילה בהתוועדות חסידים מרכזית לרגל כ' אב, שהתקיימה במתכונת של שידור משולב היקיף את חייו ומורשתו של בעל ההילולא • מאולפן מיוחד בחצרות קדשנו, ליוו שורה של רבנים ושלוחים מרחבי ארצות הברית את המשדר. ר' אברהם פריד הנעים במחרוזת ניגונים
שידור חוזר: צפו במשדר המרכזי של יום ההילולא כ
ההכנות למשדר (באדיבות המצלם)

הערב, מוצאי יום ההילולא כ' מנחם-אב, יתאחדו כלל חסידי חב"ד ליובאוויטש, להתוועדות המרכזית שתתקיים במתכונת של שידור משולב ממוקדים שונים ברחבי העולם, ובעיקר מחצרות קדשנו ומהציון הק' באלמא אטא, בהפקת מחלקת המדיה בחברת פליישמן-פלס הפקות.

המשדר המיוחד ישלב חלקים של העמקה בתורתו ובמשנתו של בעל ההילולא, וכן תיעוד היסטורי של המקומות בהם חי ופעל, כולל ביקור מצולם ראשוני בתא המעצר בעיר יקטרינוסלב ועוד...

אולפן מיוחד הוקם בחצרות קדשנו, מרחק הליכה קצר מבית חיינו 770, לשם נאספו ובאו רבנים ושלוחים מרחבי ארצות הברית, והם יובילו את המשדר המיוחד שיקיף את חייו ומורשתו של בעל ההילולא.

המשדר יכניס את הצופים לתחושה המרוממת של התוועדות עם הרבי, יחבר אותם לחיי מסירות הנפש וההנהגה המופלאה של אביו רבי לוי יצחק, ויקח אותם למסע תיעודי ראשון מסוגו בערים בהם חי ופעל בעל ההילולא באוקראינה עד לאותו לילה בו נעצר "בעוון" הפצת התורה והחסידות - מעצר שהוביל למאסר ולגלות, ולהסתלקות הכואבת והטראגית בכ' מנחם אב ה'תד"ש באלמא אטא.

כפי הידוע, הרבי ואמו הראו חביבות מיוחדת לחסידים שזכו להיקרא בשם "לוי יצחק" על שמו של בעל ההילולא, חלק נוסף במשדר יהיה מסע בינלאומי בקרב חסידים צעירים ומבוגרים שנקראים בשם קדוש זה, והם ישתפו עובדות היסטוריות, מחייו ההירואיים של רבי לוי יצחק.

את המשדר כולו ילווה גדול הזמר החסידי ר' אברהם פריד, שזכה עוד לשיר בפני הרבנית הצדקנית מרת חנה ע"ה, אשת חבר של רבי לוי יצחק, בנעימות חב"ד ליובאוויטש מלווה בתזמורתו של גרשון פריישטט.

צפו בשידור החוזר .

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.