| יום כ' אב ה׳תש״פ 10.08.2020

תומכים בכולל "תפארת זקנים לוי יצחק", המוסד היחיד שהקים הרבי לזכר אביו

במהלך שנות נשיאותו התבטא הרבי לעתים קרובות נגד היחס הממעיט בערכם של אנשים בגיל הפרישה, 'בדימוס'. הרבי התנגד לרושם השלילי שנוצר מהביטוי 'לשעבר', המייחס לבני הגיל המבוגר עייפות, אי-יצרנות וחוסר יעילות
תומכים בכולל

לדברי הרבי, דווקא בתקופה זו של החיים ניתנת לאדם ההזדמנות המיוחדת להשיג מטרות שלא יכול היה להגשים בשנים בהן היה טרוד בעבודה ובמרוץ החיים. לפני 40 שנה, נקט הרבי בצעד מעשי ברוח זו, ויסד את ארגון "תפארת זקנים- לוי יצחק".

הרבי העניק לארגון את שמו לזכר אביו האהוב, רבי לוי יצחק נ"ע, בתקווה שארגון זה יחולל שינוי משמעותי ביחס הניתן לבני הדור המבוגר ולמקומם בחברה. לארגון אגפים רבים, שכל אחד מהם מתמקד בתחום ייחודי כחלק מהמשימה והשליחות הגדולה; לספק לבני גיל הזהב תשתית בה יוכלו לקחת חלק, ובכך לחוש בודדים פחות ויעילים יותר.

הפרויקט הבולט ביותר של ארגון "תפארת זקנים- לוי יצחק" הינו ללא ספק ה'כולל'. מידי יום מתכנסים יחד מאות לומדים הנמנים על גיל הזהב, לומדים תורה בחברותא ומשתתפים בדיונים פעילים על זוויות ראייה חדשות בסוגיות התורה המוכרות.

לימוד התורה משמר את חדות המחשבה, והמפגש החברתי היומיומי גורם אושר רב למשתתפים בגילם המתקדם. בימים אלו מקיים כולל תפארת זקנים את ימי ההתרמה, שנועדו להבטיח את המשך פעילותו היציבה של המוסד החשוב.

היכנסו ל www.TZLY.org/colil וקחו חלק!

בתרומה של 120 ש"ח ומעלה תיכנסו אוטומטית להגרלה על פרס ייחודי ומרגש- בקבוק 'משקה' מהרבי.

את תוכנו של הבקבוק לא ניתן היה לשמר בפסח משנה לשנה, לאור הקפדתם של חסידים שלא למכור לגוי פריטים שניתנו מידו הקדושה של הרבי. מכיוון שכך, יקבל הזוכה המאושר את אותו הבקבוק שהעניק הרבי, ללא המשקה בתוכו.

 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.