שלמה מן | יום י"ז אב ה׳תש״פ 07.08.2020

24 שעות של שידורים • כך ייראה כ"ף אב השנה: התכנייה נחשפת

JEM
התאריך היחיד בו התוועד הרבי, ללא יוצא מן הכלל, בכל שנות נשיאותו, היה יום ההילולא של אביו, כ"ף מנחם אב • כחסידים האמונים על גרימת נחת רוח לרבי, ובפרט ביום שיקר וחשוב אצלו באופן הכי אישי, נתאחד בשידור חי יחד עם רבבות חסידים מכל רחבי העולם • התוכנית המלאה של יום ההילולא כ"ף אב נחשפת לראשונה
24 שעות של שידורים • כך ייראה כ

התאריך היחיד בו התוועד הרבי, ללא יוצא מן הכלל, בכל שנות נשיאותו, היה יום ההילולא של אביו, כ"ף מנחם אב. גם השנה, יום ההילולא ה-76, חרף הקורונה המשתוללת, יתאחדו יחד אלפי חסידי חב"ד ליום שידורים מיוחד.

מרכז התקשורת החב"די COL חושף את התכניה המלאה.

בליל יום ההילולא, יוקרנו מראות קודש, שיחות מהתוועדויות כ"ף אב במשך השנים, באדיבות חברת המדיה החב"דית JEM, באתר המיוחד שהוקם לשם כך, בשיתוף פעולה בין 'מרכז לעניני חינוך - אגף  302' ומחלקת המדיה והדיגיטל של חברת 'פליישמן - פלס הפקות'.

מבוקר יום שני ועד מוצאי יום ההילולא, יתקיים מרתון של שיעורים מיוחדים בתורת אביו של הרבי, ובתורת הרבי הקשורה לתאריך מיוחד זה. בשעות הצהרים, יתחברו כולם לשידור חי ומיוחד מהציון הקדוש באלמא אטא שבקזחסטן, לשם יעלו חסידים לתפילה ולאמירת תהלים, ויקיימו התוועדות בסמיכות מקום.

ביום שני בערב, יתקיים המעמד המרכזי בו יוכלו המשתתפים לצפות בפאנל מיוחד של רבנים ושלוחים, בהופעה מרגשת של אמן השירה החסידית ר' אברהם פריד, במסע חובק עולם בין אלו שזכו להיקרא בשם "לוי יצחק", בתיעוד מיוחד ומרתק של עשרה מוקדים מרכזיים בשנות ההנהגה של הרב לוי יצחק, ועוד.

24 שעות של כ"ף אב, להצטרפות לשידור > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.