שלמה מן | יום י"ד אב ה׳תש״פ 04.08.2020

76 שנה: מה יהיה במשדר המרכזי של משפחת חסידי חב"ד בכ' אב?

משפחת חסידי חב"ד מתאחדת במשדר המרכזי של יום ההילולא כ' מנחם אב, 76 שנים להסתלקותו של הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, אביו של הרבי • פאנל מיוחד של רבנים ומשפיעים • שידור חי מעשרה מוקדים מרכזיים בחייו של בעל ההילולא • מסע היסטורי מרתק בהובלת ה'לוי יצחק' שבכל מדינה ומדינה
76 שנה: מה יהיה במשדר המרכזי של משפחת חסידי חב
מתחברים, לומדים ומתוועדים | מודעת המשדר

ביום שני הקרוב, יום ההילולא כ' מנחם אב, 76 שנים לפטירתו של הרה"ק הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, יתכנסו המוני חסידי חב"ד למעמד המרכזי, שיתקיים השנה – עקב המגבלות השונות – בשידור חי מכל רחבי תבל למשדר מיוחד המאורגן מטעם המרכז לענייני חינוך, אגף 302.

פאנל מיוחד של רבנים וראשי ישיבות, שלוחים וחסידים, ילווה את המשדר על שלושת חלקיו המרכזיים, שיתמקדו בתורתו העמוקה של ר' לוי יצחק, בדרך המיוחדת בה הוקיר והנציח הרבי את זכרו של אביו, ובחיבור הרוחני והנפשי שבין תורת ומשנת האב "תורת לוי יצחק", לתורת ומשנת הבן "תורת מנחם".

חלק נוסף במשדר יהיה מסע היסטורי מרתק בעשרה מוקדים מרכזיים במסכת חיי מסירות הנפש של רבי לוי יצחק. המצלימה תצעד בעקבות שלוחי הרבי בערים ניקולייב ויקטרינוסלב – כיום דנייפרופטרובסק, ותחשוף בפני הצופים, לראשונה, את המקומות שבהם חי ולמד, התפלל ולימד, הנהיג והוביל. וגם המקומות בהם נאסר ונעצר, עד שנשלח לגלות המרה.

אמן השירה והנגינה, ר' אברהם פריד, יוביל את המשדר עם מסכת של נעימות חב"ד ליובאוויטש, ובכללם הניגונים שהיה רבי לוי יצחק מחבב ומשורר בהזדמנויות שונות.

על הבימוי וההפקה אחראית מחלקת המדיה בחברת ההפקה פליישמן פלס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.