שלמה מן | יום י"ג אב ה׳תש״פ 03.08.2020

שיתוף פעולה מפתיע בין התכנית הטלוויזיונית לארגון החב"די. צפו

תכנית הטלוויזיה הפופולרית 'הצינור' בערוץ 13, בהגשת איש התקשורת גיא לרר, מקדמת בימים האחרונים מהלך של תרומת ענק למשפחות הנזקקות בישראל • איך יקבלו המשפחות העניות את המענקים שהתקבלו במיזם של התכנית? אמש, חשף לרר שיתוף פעולה מיוחד עם ארגון החסד 'כולל חב"ד' • מנהל הכולל הרב מנדי בלוי התארח באולפן • צפו בתכנית
שיתוף פעולה מפתיע בין התכנית הטלוויזיונית לארגון החב
העיתונאי גיא לרר בתכנית 'הצינור' בערוץ 13 אמש (צילום: מסך)

תכנית 'הצינור' בערוץ 13, בהגשת איש התקשורת גיא לרר, מקדמת בימים האחרונים מהלך של תרומת ענק למשפחות הנזקקות בישראל - וזאת באמצעות פנייה למשפחות המבוססות שיעבירו את המענקים הממשלתיים שקיבלו השבוע לחשבון הבנק שלהם, במסגרת הסיוע הלאומי. לרר הכריז אמש כי כל שקל שיתרם, יחומש על ידי קרנות פילנטרופיות.

איך יקבלו המשפחות העניות את המענקים שהתקבלו במיזם של התכנית? אמש, חשף לרר שיתוף פעולה מיוחד עם ארגון החסד 'כולל חב"ד', ובמסגרתו הנזקקים יקבלו את התרומה הכספית באמצעות כרטיס מזון נטען מיוחד - שהושק על ידי ה'כולל' (עבור מיזמי סיוע אחרים). עם הכרטיס הנטען, ניתן לרכוש אוכל בפריסה רחבת של רשתות מזון בכל רחבי הארץ.

לרר הסיר את הלוט מעל מיצג מיוחד שהוצב באולפן, ובו נחשף צילום הכרטיס שכונה "גיב קארד". באולפן התארח בשידור ישיר מנהל ה'כולל', הרב מנדי בלוי, שסיפר על מעלותיו הטכנולגויות של הכרטיס הנטען שמאפשר לממש את הייעוד שלו לרכישת מוצרי מזון.


צפו ברב בלוי בתכנית 'המקור' אמש (באדיבות ערוץ 13)


"המטרה שלנו לסייע לאנשים בצורה מכובדת מצד אחד, ולשמור על מטרת הסיוע", סיפר הרב בלוי, "מדובר בכרטיס אשראי שמכובד בחמש מאות חנויות בכל רחבי הארץ, לצד חברת חשמל, עיריות ועוד".

הרב בלוי ציין כי ה'כולל' סופג את העלויות של הנפקות הכרטיס והמסתעף, בכדי שלא יירד מהתרומות של האזרחים וההשתתפות של הקרנות.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
wow!
י"ג אב ה׳תש״פ
מדהים! שווה צפייה

תודה לארגון החסד כולל חב"ד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.