צבי סופר | יום י"ג אב ה׳תש״פ 03.08.2020

אבידר: "הבאתם אנשים מברוקלין להדביק" • אשר: "זו אנטישמיות"

מהומה בפתח דיון ועדת החוקה על החוק לבידוד במלוניות בעקבות דבריו של ח"כ אבידר מ'ישראל ביתנו' על התרת כניסתם לארץ של תלמידי ישיבות. ח"כ אבידר: "הבאתם אנשים מברוקלין והדבקתם את האנשים שלכם". היו"ר ח"כ אשר לא נשאר חייב: "זו אנטישמיות"
אבידר:

מהומה בפתח דיון ועדת החוקה על החוק לבידוד במלוניות בעקבות דבריו של ח"כ אבידר מ'ישראל ביתנו' על התרת כניסתם לארץ של תלמידי ישיבות.

 ח"כ אבידר: "הבאתם אנשים מברוקלין והדבקתם את האנשים שלכם". היו"ר ח"כ אשר: "זו אנטישמיות. יש כללי בריאות שוויוניים לסטודנטים ולבחורי ישיבות, אתה משקר".

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) פנה ליו"ר ח"כ יעקב אשר: "אתה הורג את המפלגה שלך באנטישמיות. אתם לא מתביישים. אתה צריך להתבייש כי הבאתם את האנשים מברוקלין והדבקתם את האנשים שלכם בבני ברק ובביתר עילית. אתם פושעי ציבור. חסרי אחריות כלפי האזרחים שלכם. מי הכניס נעל"ה? צריך שוויון שכולם ייכנסו אבל אתם דואגים לחרדים. אתה משקר"

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר התפרץ לדבריו: "בושה וחרפה, של נעליך. זו אנטישמיות. הרווחת עוד רבע מנדט של שונאי יהדות?. התרעמתי על השימוש הציני של איווט ליברמן שקרא להקשיב לפרופ' גמזו רק לגבי כניסתם של תלמידי הישיבות ומתעלם מהסטודנטים. זה שימוש ציני מבזה ובזוי".

ח"כ ניצן הורביץ (מרצ): "למה אתם לא נותנים לבני זוג להיכנס למרות שהם נשואים? משרד הפנים לא מכניס אותם בגלל שהם לא יהודים, למרות שהם בעל ואישה. סטודנטים ותלמידי ישיבה גם מי שלא יהודי מכניסים. הם לא יהודים אבל הם גרים פה, תגיד לילדים שלהם שאבא שלהם לא יהודי אז אסור לו לחזור לארץ. הפעלתם לחץ פוליטי ואם לגיטימי להכניס את תלמידי הישיבות וזה לא נחשב סיכון, לא ברור למה זה לא נכון כלפי האחרים".

 היו"ר ח"כ אשר הגיב לדבריו: "למה אתה לא אומר אותו הדבר גם על סטודנטים שמגיעים מנעל"ה או "מס"ע"? משרדי הממשלה מביאים אותם ואני מברך על כך. עשו איתם הסכמות על מתווה להביא סטודנטים ואנחנו מבקשים להחיל את אותן הסכמות. לא צריך מלוניות, זה שקר, הישיבות יארחו אותם על פי כל הכללים".

צפו בוידאו:

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ישר כחך ר' יעקב אשר !!! המשך כך
י"ג אב ה׳תש״פ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.