שלמה מן | יום ח' אב ה׳תש״פ 29.07.2020

יממה אחרי ביקור השרה: משרד הבטחון הכריז על מענק לכפ"ח

בשיחת זום שהתקיימה היום בהשתתפות נציגי משרד הביטחון, הוכרז על סיוע מיוחד לכפר חב"ד - בעקבות ביקור שרת התפוצות עומר יענקלביץ אמש בו עמדה על האתגרים הייחודיים וההתמודדות של ועד הכפר בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית וארגון המתנדבים בכפר
יממה אחרי ביקור השרה: משרד הבטחון הכריז על מענק לכפ
יענקלביץ בכפר חב"ד, אמש (באדיבות המצלם)

בעקבות ביקור שרת התפוצות עומר יענקלביץ אמש (שלישי) בכפר חב"ד, בו עמדה על האתגרים הייחודיים וההתמודדות של ועד הכפר בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית וארגון המתנדבים בכפר - נערכה היום שיחת זום בהשתתפות נציגי משרד הביטחון בה הוכרז על סיוע מיוחד לכפר חב"ד.

את השיחה הוביל יועץ שר הביטחון להתגוננות וראש אגף אמצעים מיוחדים במשרד הביטחון תא"ל במיל' משה אדרי, והשתתפו בה גם מפקד מחוז המרכז בפיקוד העורף איתי לוי, ראש המועצה האזורית שדות דן דוד יפרח, סגנו בנימין ליפשיץ ויו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ'.

הנוכחים בשיחה דנו בנתוני התחלואה בכפר חב"ד, לאור העובדה כי רבים מהחולים בכפר החלימו בימים האחרונים ומספר החולים הכללי בכפר חב"ד נמצא במגמת ירידה. נציגי הכפר הציגו את האתגרים שמאפיינים את צרכי ההסברה והרווחה הייחודיים של כפר חב"ד, ואת הצורך בעידוד משפחות חולות בכפר לצאת למלוניות הקורונה.

מפקד מחוז המרכז בפיקוד העורף איתי לוי: "פיקוד העורף מחזיק 15 בתי מלון ייעודיים לציבור החרדי, נשמח לתעדף את תושבי כפר חב"ד, לסייע בהסעות למלוניות לתושבים שיחפצו בכך. אנחנו מקיימים שיח שיח רצוף עם המועצה והועד ומבינים את אתגר ההסברה הייחודי. הנתונים מראים כי כפר חב"ד בדרך החוצה מהצבעים הלא טובים. ואנחנו מקווים שבעזרת הכלים שיעמיד כעת משרד הביטחון נצליח לסגור את הפער".

ראש המועצה האזורית שדות דן דוד יפרח הודה על הסיוע ואמר: "המועצה האזורית מקיימת שיתוף פעולה הדוק עם כל הישובים ובראשם ועד כפר חב"ד. אנחנו מודים לשרה ינקלביץ' ולמשרד הביטחון על כל סיוע שיאפשר לנו לעשות את הטוב ביותר למען התושבים שלנו".

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ': "שיתוף פעולה המלא בין כל הגורמים הוא המפתח להצלחה במאבק בנגיף הקורונה. כעת אנו שמים דגש על ההסברה ולכן אנו מוקירים את המאמצים של שרת התפוצות ואת הסיוע שמעניק משרד הביטחון כדי שלא נגיע חלילה להיות במצב אדום מבחינת התחלואה"

סיו"ר המועצה האזורית שדות דן בנימין ליפשיץ: "כבר מתחילת המשבר, תושבי כפר חב"ד מגלים הקפדה מחמירה על הנחיות משרד הבריאות. התחלואה הגוברת בכפר חב"ד נובעת מהדבקות בתוך המשפחה ולכן אנו מעודדים יציאה למלוניות. מענק ההסברה של משרד הביטחון בסיוע השרה ינקלביץ', מהווה כלי חשוב להמשך פעילות הסברה אפקטיבית מול התושבים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.