צבי סופר | יום ז' אב ה׳תש״פ 28.07.2020

בית חב"ד בדרום טקסס נפגע מהוריקן; משלוח מזון כשר בסכנה

בעוד סופת הוריקן היכתה בדרום טקסס בסוף השבוע שעבר, והותירה כבישים שבורים, בתים מוצפים, והפסקות חשמל, בית חב"ד במקלן מסייע לתושבי הקהילה היהודית, אך מתמודד עם נזקי הסופה: ניתוק קווי החשמל מסכן משלוח גדול של מזון כשר הנמצא בסכנת ריקבון בשל ניתוק קווי החשמל באיזור
בית חב
בית חב"ד במקלן דרום טקסס נפגע מההוריקן. משלוח מזון כשר גדול בסכנה

סופת הוריקן היכתה בדרום טקסס בסוף השבוע שעבר, והותירה כבישים שבורים, בתים מוצפים, והפסקות חשמל. וירוס הקורונה ממשיך להתפשט במדינה.

בית חב"ד במקלן טקסס, בראשות השלוחים הרב אשר ודינה הכט, היה עסוק בפניות הקהילה ובמיוחד בעזרה לקשישים, תוך נסיון לשמור על אספקת המזון הכשר שאוחסן בבית חב"ד.

בהודעה שמסרו השלוחים לחברי הקהילה שלהם, הם מבקשים קודם כל לדאוג לאנשים המבוגרים ומוודאים שהם בסדר, לאחר הסופה. אחת מהן, סנדרה בת 77, סיפרה: "במהלך הסופה שמעתי רעשים על הגג, אני מניחה שאלו היו הרעפים. לגג נגרם נזק. אני סובלת ממגבלה רפואית קשה, הרמתי מה שיכולתי. הרב הכט שלח לכאן בחור שינקה את החצר שלי מכל מה שנפל בעת הסערה. לא האמנתי שהוא יעשה את זה".

בית חב"ד ספג נזקי מים, ומשלוח גדול של מזון כשר שהגיע לפני הסערה, נמצא בסכנת ריקבון בגלל עליית הטמפרטורות וקווי החשמל שנפלו. בשיאה של הסערה, 80,000 איש נותרו ללא חשמל.

"אנו מודאגים לגבי אוכל כשר לקהילה, מכיוון שבדיוק הבאנו משלוח גדול מפלורידה, שהוא מגיע אחת לשלושה חודשים", אומר השליח הרב הכט. "אנו מקווים שהכל לא יירקב בגלל נפילת החשמל. יש לנו כאן מזון בשווי 15,000 דולר הכולל בשר קפוא ומוצרי חלב".

האתגר עימו מתמודדים בדרום טקסס, הוא שילוב של נזקי הסופה, יחד עם התפרצות נגיף הקורונה.

לתרומה לבית חב"ד ונזקי הסופה - לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.