מנדי ברגר | יום ה' אב ה׳תש״פ 26.07.2020

בשידור חי: כך תיערך ועידת המחנכים ה-ל"ב במתכונת מלאה

וועידת המחנכים השנתית תיערך השנה במתכונת של שלושה ימי שידורים מלאים בתוכן עשיר ומגוון עם מיטב המרצים והמחנכים מהארץ ומחו"ל • הוועידה תתקיים בימים ראשון-שלישי י"ב-י"ד במנחם אב בסימן "אפשר גם אחרת"
בשידור חי: כך תיערך ועידת המחנכים ה-ל
ועידת המחנכים (צילום ארכיון)

וועידת המחנכים השנתית תיערך השנה במתכונת של שלושה ימי שידורים מלאים בתוכן עשיר ומגוון עם מיטב המרצים והמחנכים מהארץ ומחו"ל.

הוועידה תתקיים בימים ראשון-שלישי י"ב-י"ד במנחם אב בסימן "אפשר גם אחרת".

ועידת המחנכים מתקיימת בהוראתו, בהכוונתו ובעידודו של הרבי זה ל"ב שנים ע"י איש החינוך הרב נפתלי הכהן רוט מנהל "המרכז חינוכי חסידותי" וחבר ועד רבני "רשת אוהלי יוסף יצחק".


הרב רוט מדגיש ואומר ל-COL: "משבר הקורונה העמיד אותנו בפני מציאות חדשה ולא מוכרת. אנו נדרשים לתמרן ללא הפסקה להרחיב את האופציות, לראות את מגוון האפשרויות, כיצד לחזק את החוסן של תלמידינו, לעזור להם להגיע מוכנים יותר ולהסתגל לשגרה החדשה בקלות רבה יותר.

"משום כך לגודל האחריות המוטלת עלינו כמחנכים וכשלוחים, שומה עלינו יותר מתמיד לנצל חלון הזדמנויות ללמוד ולהחכים, לנטוש התנהגויות שאינן מקדמות ולבחור באלטרנטיביות יותר מועילות ולגלות ש"אפשר גם אחרת".

ואם בשנים כתיקונם ישנם מחנכים שנבצר מהם להשתתף בוועידת המחנכים מסיבות שונות, הרי שהשנה "קלקלתה זו תקנתה" וכולנו יחד וכל אחד לחוד , יכולים  בנוחיות יתר להשתתף מהבית בשלשת ימי העיון  של הוועידה לקחת אתנו כלים חיוניים להפוך את הקשיים להזדמנות – ועידה שתהא למידה מקרוב איך להתמודד בלמידה מרחוק.

לרישום > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.