| יום ג' אב ה׳תש״פ 24.07.2020

שבוע מסיום הקמפיין החלו עבודות החידוש בישיבת תות"ל רחובות

ימים בודדים מסיום קמפיין ההתרמה המוצלח לישיבה והעבודות החלו | שנת חצי היובל להיווסדות מצויינת בחידוש ובניה למען שיפור תנאי התמימים | בזכות אמונה והירתמות כללית הפכו בישיבת תות"ל רחובות את המשבר להזדמנות
שבוע מסיום הקמפיין החלו עבודות החידוש בישיבת תות

לא חלף שבוע מסיום קמפיין ההתרמה ובישיבת תומכי תמימים רחובות התחילו בעבודות החידוש.

קמפיין התרמה לחידוש הישיבה ושיפור תנאי התלמידים נחל הצלחה עצומה. מאות הורים, בוגרים וידידי הישיבה נרתמו לעזור בגיוס התקציב הנדרש לחידוש מבני הישיבה. 

 

הכל התחיל בזמן הלמידה מרחוק, מסדרונות הישיבה התרוקנו מתלמידים, קול התורה שהיה נשמע תדיר בזאל הגדול עבר להישמע דרך שפורפרות. הפנימיה שהייתה רגילה לקבל את הבחורים בזמן הפנאי והלינה והתמלאה בצחוקם כעת השתתקה. חושך ושקט פשט בקרית החינוך. "בזמן הלמידה מרחוק החלטנו להפוך משבר להזדמנות, היה לנו תקציב קטן שהוקדש לשיפוצים חיוניים ואיתו התחלנו לעבוד".

 

משתף ראש הישיבה הרב חיים אהרון, "ללכת במסדרונות ולצפות בשממון פשוט צבט את הלב. לא האמנתי שכך תראה שנת החצי יובל להיווסדות. דורות של תלמידים צמחו מבין הכתלים האלו. כתלים שספגו שעות של לימוד, שעות של התוועדויות, כתלים שהיו עדים למהפכה חינוכית וכעת צופים בשממון המוזר. ידענו שהשקט הזה חייב להיות מנוצל לדבר טוב. באמונה בהשגחה פרטית ובתקווה כי נצליח למצות את התקציב למקסימום, פתחנו בעבודות השיפוץ.מהר מאוד הוחלף השקט בקולות בניה, רעם פטישים וקידוחים.

 

אחרי כמה ימים כשהתקציב קרוב למיצוי קיבלנו פניה ממשפחת קריאף מחזיקי קרן 'אור יוסף יצחק' שלהם בן הלומד בישיבה. המשפחה הנדיבה הציעה לתרום חצי מליון שקל למען חידוש כלל הישיבה, אבל הם הציבו תנאי והוא שנצליח להשוות את סכום התרומה ולגייס בעצמנו סכום דומה למה שהם מעוניינים לתרום בכדי לזכות בחידוש הישיבה את כלל אנ"ש. 

 

היינו חשדניים בהתחלה. לצאת לקמפיין לחידוש הישיבה בימים שכאלה הוא אתגר גדול. בכל זאת התחלנו והופתענו מאוד. בפרק זמן קצר, שעות ספורות מפרסום וההכרזה על הקמפיין גוייס 70% מהיעד. הורי תלמידים מהעבר ומהווה וכאלה של העתיד פתחו את כיסם ואת ליבם ותרמו לשיפור תנאי התלמידים.

 

בוגרים שנזכרו בערגה בימים היפים של בחרותם תרמו למען שיפור המקום לתלמידים הבאים. וידידים מכל קצוות העולם הוכיחו כי הישיבה ברחובות יקרה להם. הישיבה יקרה להם ולכן גם בתקופה של מיתון ומשבר, בזמן בו חוסר וודאות כלכלית מערערת את כולם דבר אחד בטוח - יש לדאוג למוסד של הרבי, לישיבת תומכי תמימים למשכן נאה ומכבד, למקום שיצמיח את הדורות הבאים של השלוחים, ואנ"ש הטובים ביותר."

 

מיד בסיום הקמפיין נבחר קבלן מקצועי לביצוע העבודות ולאחר תכנון הנדסאי ועיצובי הומשכו העבודות וביתר מרץ. התלמידים שחזרו בינתיים  לחבוש את ספסלי הלימוד עדים לשינוי ההיסטורי שעובר על הישיבה וכיצד האהבה וההערכה למוסד החשוב של כלל הידידים מתורגם לתנופת חידוש ובניה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.