שלמה מן | יום כ"ח תמוז ה׳תש״פ 20.07.2020

גלריה נוסטלגית מהכינוס בהלכות בית הבחירה הותיק בישראל. צפו

ה'כינוס תורה בענייני בית הבחירה', הותיק ביותר בארץ, שזכה לעידודו של הרבי, מגיע השנה לרבבות בתי אנ"ש בשל נגיף הקורונה. הכינוס המיוחד, בארגון מרכז חב"ד בתל אביב, יועבר השנה בשידור חי כאן באתר COL • יום רביעי ראש חודש אב בשעה 20:30 בערב
גלריה נוסטלגית מהכינוס בהלכות בית הבחירה הותיק בישראל. צפו
צילומים: מרכז חב"ד תל אביב

קשה למצוא חב"דניק שלא מכיר או שמע על ה"כינוס תורה בענייני בית הבחירה", הותיק והמוכר המתקיים מידי שנה בשנה בראש חודש מנחם אב בידי מרכז חב"ד בתל אביב.

מאז הפעם הראשונה, אז נערך הכינוס על-פי הוראתו של הרבי בשנת תשמ"ה, לא 'פספסו' במרכז חב"ד בתל-אביב אף שנה, ותמיד נערך הכינוס בפאר והדר ובאופן של "מחיל אל חיל" משנה לשנה.

הכינוס, שתמיד הגיע ל'כותרות' בשל הנואמים המפורסמים שנטלו בו חלק ועוד, זכה לברכות ולעידודים מיוחדים מהרבי. כך לדוגמה בשנת תש"נ כתב הרבי במענה על דו"ח ששלח הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לתל אביב-יפו על הכינוס - "אזכיר על הציון, כן ימשיך לבשר טוב לעתיד לבוא".

לאורך השנים גדולי הרבנים והאדמו"רים בארץ הקודש ראו לעצמם זכות לבוא ולשאת דברים בכינוס זה. רבים זוכרים את הכינוס בשנת תשנ"ד שהיה האירוע המשמעותי הראשון של חב"ד בארץ אחרי ג' תמוז, או את הכינוס בתשס"ה שהיה מפגן מחאה ואמונה ערב תכנית ההתנתקות.

גם השנה, בפעם השלושים ושש ברציפות, על אף מגיפת הקורונה, יתקיים הכינוס ברוב עם כפי המסורת המפוארת, ואדרבה - השנה יהפוך הכינוס מכינוס של מאות לכינוס של רבבות!

הכינוס, בהשתתפות גדולי המרצים והרבנים, ובראשם הראשון לציון הרב משה שלמה עמאר שליט"א, ישודר ביום רביעי ר"ח מנחם אב בשעה 20:30, בשידור חי כאן באתר COL, בהפקה מושקעת ואיכותית, בשילוב הרצאת מולטימדיה מרתקת של גילויים ארכיאולוגיים חדשים על בית המקדש.

את האירוע ינעימו החזן העולמי ר' חיים אליעזר הרשטיק, החזן הראשי של תל-אביב ר' צבי גרינהיים והמוזיקאי החסידי ר' אלאור ולנר ובניו.

הצטרפו לאלפי הצופים בשידור החי.

צפו בגלריה נבחרת של תמונות מכינוסי התורה במהלך השנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.