הרב זושא וולף | יום כ"ח תמוז ה׳תש״פ 20.07.2020

פרשת דברים: 'בידוד' חיובי של ישראל בגלות • הרב זושא וולף

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו השלושים ואחד בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", הנלמד כחלק ממפעל ה"ליקוטי שיחות" העולמי • והשבוע: שיחה לפרשת דברים, המלמדת שגם כאשר מוכיחים ונוזפים, הדבר צריך להיעשות באהבה ובכבוד, וכתוצאה מכך, על המשמעות החיובית הקיימת ב"בידוד" עם ישראל בגלות 
פרשת דברים: 'בידוד' חיובי של ישראל בגלות • הרב זושא וולף

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו השלושים ואחד בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", הנלמד כחלק ממפעל ה"ליקוטי שיחות" העולמי.

והשבוע: שיחה לפרשת דברים, המלמדת שגם כאשר מוכיחים ונוזפים, הדבר צריך להיעשות באהבה ובכבוד, וכתוצאה מכך, על המשמעות החיובית הקיימת ב"בידוד" עם ישראל בגלות.

"די זהב" - האם זהו שם מקום או תיאור מאורע? * מהם התנאים הנדרשים לקריאת שם מקום על שם מאורע? * ההבדל המהותי בין "תופל ולבן" ובין "די זהב" * כיצד העובדה ש"חטא העם חטאה גדולה" בחטא העגל מהווה סיבה לכך שהקב"ה ישא חטאתם?! * ריבוי הזהב שהיה לעם ישראל - גם מגדיל את חטאם וגם מקטין את החטא * גם כשמשה מוכיח את ישראל על חטאיהם, הוא מבקש להעלים את החטאים *

החידוש המופלא: כל תיאורי מקומות התוכחה, מרמזים על לימוד זכות על ישראל בדברי הכתוב או בפירוש רש"י! * הקשר בין תוכן התוכחה בפרשת דברים ל"בין המצרים" * גם בעיצומה של הגלות ניכרת כבודם של עם ישראל * "איכה ישבה בדד" למעליותא, במובן של "עם לבדד ישכון" * מתוך השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" לנשות כפר חב"ד * לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

צפו בוידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.